• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Vestel Çağrı Merkezi, Contact Center World Awards’da ikinci kez Dünya Şampiyonu oldu

13 Kasım 2017 Pazartesi 17:00
12
14
16
18

Vestel Çağrı Merkezi, Contact Center World Awards’da ikinci kez Dünya Şampiyonu oldu

           HABER MERKEZİ    
     Vestel, Contact Center World Awards’un 27 Ekim’de gerçekleştirilen İngiltere’deki dünya finallerinden hem şampiyonluk hem de ikincilikle döndü. Yarışmanın 26 Mayıs’da Londra’da gerçekleşen EMEA finallerinde katıldığı iki kategoride de birinci seçilerek dünya finallerine katılmaya hak kazanan Vestel Çağrı Merkezi, dünya finallerinde bir altın bir de gümüş ödüle layık görüldü.

     Vestel Çağrı Merkezi, çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin seçildiği Contact Center World Awards’un 27 Ekim’de İngiltere’de yapılan dünya finallerinden şampiyonlukla döndü. Teknoloji İnovasyonu kategorisinde “Buena Vista” projesi ile dünya şampiyonluğu alan Vestel Çağrı Merkezi, En İyi Self-Service Uygulaması kategorisinde “Akıllı Diagnostic” projesi ile de dünya ikincisi oldu. Başvurduğu kategorilerde dünya devi rakiplerini geride bırakan Vestel Çağrı Merkezi, yarışmanın 26 Mayıs’da Londra’da gerçekleşen EMEA finallerinde altın madalya alarak dünya finaline katılmaya hak kazanmıştı.

     Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, ödüllerle ilgili yaptığı değerlendirmede, Vestel Müşteri Hizmetleri’nin kazandığı ödüllerin gurur verici olduğunu belirterek, “Dünya çapında pek çok şirketin yer aldığı bu organizasyonun EMEA finallerinde iki altın madalyaya layık görülmüştük. Bu projeler dünya finallerine kalarak, kendi kategorilerinde hem dünya şampiyonluğu hem de dünya ikinciliği elde etti. Vestel olarak üretim kalitemizin yanı sıra fark yaratan müşteri deneyimine çok önem veriyoruz. Müşterilerimizle çözüm odaklı ve samimi bir ilişki kurmanın oldukça önemli olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle müşterilerimiz için geliştirdiğimiz bu projelerin dünya çapında büyük ödüllere layık görülmesi bizim için gurur verici. Emeği geçen bütün çalışma arkadaşlarımı yürekten kutluyorum” diye konuştu.

Hatayı uzaktan takip ediyor
     Teknoloji İnovasyonu kategorisinde dünya şampiyonu olan “Buena Vista” projesi, çağrı merkezinde kullanılan sistem ve süreç tasarlama projesi olarak biliniyor. Bu projeyle sistem ve süreçler uçtan uca yenilenirken, sistem eğitimi gerektirmeden karar mekanizmaları ve müşteri temsilcilerini yönlendiren algoritmalar ile akıllı bir sistem ve süreç tasarlama deneyimi sunuyor. En İyi Self-Service Uygulaması kategorisinde dünya ikinciliği kazanan “Akıllı Diagnostic” projesi ise Vestel Puzzle Buzdolaplarında hatayı uzaktan takip ederek, teknik olmayan problemleri uzaktan çözebiliyor. Bunun yanında yetkili servis müdahalesi gereken arızalarda da hangi parçanın arızalı olduğunu ve yedek parça kodunu bildirerek hizmet süresini minimuma indiriyor.

 


+ Benzer Haberler
» “İYİ Parti merkeze oturdu, Herkesi kucakladı”
» ENSİA-İZKA işbirliği artan bir ivme ile sürecek
» “Emeklilikte yaşa takılanlar için düzenleme yapılmalı”
» “Topraklarımızın % 76’sı organik madde bakımından yetersiz”
» İzmir iş dünyası reform bekliyor
» Konut fiyatları 8 yılda %80, 90 arttı
» ING Bank TEMA iş birliği ile ‘Turuncu orman’ oluşturuyor
» Kripto para madenciliği bağış aracı oldu
» Sennheiser’dan iki yeni oyuncu kulaklığı
» Ofisim’den İş Bankası müşterilerine özel kampanya


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 18.06.2018
  Ticaret 14.06.2018
  Ticaret 13.06.2018
  Ticaret 12.06.2018
  Ticaret 11.06.2018
  Ticaret 09.06.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni