• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Vodafone, tüm dünyada marka stratejisini yeniledi

05 Nisan 2021 Pazartesi 11:00
12
14
16
18

Vodafone, tüm dünyada marka stratejisini yeniledi

           HABER MERKEZİ      
     Dünyanın lider telekomünikasyon şirketlerinden Vodafone, tüm dünyada marka konumlandırma stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yeniledi. Dünyanın en iyi bilinen markalarından biri olan Vodafone’un yeni marka kimliğinde, teknoloji ve insan birlikteliğinden doğan güçle daha iyi bir geleceğin mümkün olduğuna vurgu yapılıyor. Bu doğrultuda, şirketin “Together we can” olarak belirlenen yeni sloganı, Türkiye’de “Birlikte mümkün” şeklinde kullanılacak. Yeni marka konumlandırması kapsamında, Vodafone’un ikonik logosunda ve kırmızı fon kullanımında da bazı değişikliklere gidildi. Vodafone, yeni marka kimliğini duyurmak üzere televizyon, yazılı basın ve dijital mecraları kapsayan bir tanıtım kampanyası başlattı.

     Vodafone’un yeni marka kimliğini değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi: “İçinde bulunduğumuz pandemi süreci, bireylerden kurumlara herkesin bağlantıda olabilmesi için teknolojinin ne kadar önemli rolü olduğunu her zamankinden daha net bir biçimde gösterdi. Amaç odaklı bir şirket olarak, teknolojinin insan yaşamını iyileştirebileceğine inanıyoruz. Yeni marka konumlandırmamız, daha iyi bir geleceğe bağlanma amacımıza bizi daha da yaklaştırırken, kapsayıcı ve sürdürülebilir bir dijital toplum yaratma düşüncemizi destekliyor. ‘Birlikte mümkün’ derken, ‘biz’ olmanın önemine vurgu yapıyor; insan ve teknoloji işbirliğinin harikalar yaratabileceğine dikkat çekmek istiyoruz.”

Her 10 kişiden 8’i sürdürülebilirlik diyor
     Vodafone’un yeni marka konumlandırması öncesi yaptırdığı tüketici araştırmaları, teknolojinin insan hayatında önemli bir dönüştürücü etkiye sahip olduğunu ortaya koyuyor. Araştırma sonuçları, teknolojinin insanları bireysel olarak heyecanlandıran bir olgu olmaktan çıkıp, sürdürülebilirlik ve toplumsal gelişme gibi alanlarda fark yaratan daha anlamlı bir role evrildiğini gösteriyor. Buna göre, her 10 kişiden 8’i, sürdürülebilirliğin güven markası olmanın en önemli unsurlarından biri olduğunu belirtiyor.

Yüksek hızlı bağlantı hayatı kolaylaştıracak
     Vodafone’un “Birlikte mümkün” mesajında, gelecekte gigabit seviyesinde hızlara ulaşacak altyapıların toplum hayatı üzerindeki etkilerine de dikkat çekiliyor. Buna göre, yüksek hızlı altyapılar, insanların ve toplumların bağlantısını güçlendirecek; karbon emisyonlarını azaltmak için iletişim teknolojisinden faydalanılmasını sağlayacak; eğitim, sağlık ve refahı destekleyerek daha kapsayıcı ve sürdürülebilir bir toplum yaratılmasına yardımcı olacak.

45 saniyelik reklam filmi çekildi
     Vodafone’un “Birlikte mümkün” kampanyası, 45 saniyelik yeni bir televizyon reklamıyla duyuruldu. Film, Türkiye’de 2 Nisan itibarıyla gösterilmeye başlandı. “Sorgulayan Kız” temalı filmde, hastalıkların tedavisi, iklim değişikliğiyle mücadele ve dijital dahiliyet gibi konular üzerinden etrafındaki dünyayı sorgulayan genç bir kızın hikâyesi anlatılıyor. Bu soruların yanıtlanmasında Vodafone’un teknolojisiyle önemli bir rol oynadığına dikkat çekilen film, yazılı ve dijital mecralardaki hikâye serileriyle de desteklenecek.

Kampanya 30’u aşkın ülkede uygulanacak
     Vodafone’un yeni tanıtım kampanyası, Almanya, İspanya, İngiltere, İtalya, Romanya, Yunanistan, İrlanda, Macaristan, Arnavutluk, Hollanda (Vodafone-Ziggo üzerinden), Portekiz, Çek Cumhuriyeti, Türkiye, Avustralya, Güney Afrika, Gana, Kongo Demokratik Cumhuriyeti, Tanzanya, Lesoto ve Mozambik’in dahil olduğu 30 pazarın yanı sıra şirketin ortak operasyon yürüttüğü Katar ve Yeni Zelanda gibi pazarlarda da yürütülecek.

Tom Green imzası taşıyor
     Londra merkezli reklam ajansı New Commercial Arts tarafından çekilen “Birlikte mümkün” reklam filmi, Misfits ve Blackout gibi İngiltere’nin ödüllü TV dizilerinin yaratıcısı ünlü yönetmen Tom Green’in imzasını taşıyor. Medya satın almada ise CARAT ile çalışıldı. Filmin Türkiye uyarlamasını ise VMLY&R yaptı.


+ Benzer Haberler
» Aktif vak’a sayısı 570 bini geçti; vak’a/test oranı %17,30’a geriledi
» Tarım Bakanlığından İzmir’e 35 proje
» İkinci çeyrek için çift rakamlı büyüme öngörüsü
» Dijital Türkiye’nin skoru 100 üzerinden 68
» Ramazan’da yiyecek ve içecek satışları %20 artacak
» Bakanlık güvensiz kişisel koruyucu donanımları tespit etti
» 23 Nisan’ı eğlenceli, mini bilgi yarışmasıyla kutluyoruz
» İzmir İtalyan Ticaret Odası yeni yönetimini belirledi
» ASKİ, içme suyu şebeke hattı yaptıracak
» Kaybolan eşyaları bulmanın akıllı yolu: Yeni Galaxy SmartTag+


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.04.2021
  Ticaret 19.04.2021
  Ticaret 17.04.2021
  Ticaret 16.04.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni