• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Yılın ilk yarısında e-ticaret satışları yüzde 40 arttı

07 Temmuz 2021 Çarşamba 14:00
12
14
16
18

Yılın ilk yarısında e-ticaret satışları yüzde 40 arttı


           HABER MERKEZİ      
     Alçak gerilim tesisatı ekipmanları sektörünün öncü şirketlerinden biri olan Günsan Elektrik, yılın ilk yarısında e-ticaret satışlarını 2020 yılının aynı dönemine göre yüzde 40 artırdı. Bu yıl online sipariş ve operasyon süreçlerini hızlandıran ve pazar yeri entegrasyonunu da tamamlayan Günsan, yılın ikinci yarısında satışlarını artırarak ilerlemeyi hedefliyor  
     Anahtar priz, grup prizler, aksesuarlar, sigorta kutuları, şalt grubu, kauçuk fiş ve prizler ile kablo kategorilerinde toplam 17 bin parçalık ürün portföyü bulunan Günsan Elektrik, dijital kanallarda yürüttüğü başarılı stratejilerle yılın ilk yarısında e-ticaret satışlarında yüzde 40 büyüme elde etti. Amazon, Trendyol, Hepsiburada, Gittigidiyor, n11.com ve Günsan online pazar yerlerinde satışta olan Günsan ürünlerinden ise en fazla Eqona Metallic ve Visage Amazon serisine ilgi gösterildi.

Dijital satış kanallarını güçlendirmeye devam ediyor
     Önceden alternatif satış kanalı olarak görülen e-ticaret kanallarının pandemi ile birlikte önem kazandığına dikkat çeken Günsan Elektrik Pazarlama Direktörü Alişan Çapan, “Dijital kanal operasyonlarımızı fiziksel mağazalarla beraber yürütüyoruz. Türkiye’nin önde gelen e-ticaret alışveriş sitelerinde ürünlerimiz satışı bulunuyor. Artan müşteri taleplerine daha hızlı cevap verebilmek  için n11, Gittigidiyor ve Trendyol platformları içerisinde kendi shop in shop sayfalarımızı açtık. Bu alandaki gücümüzü daha da artırmak için 2021 yılı itibariyle online sipariş ve operasyon süreçlerimizi daha basit ve hızlı hale getiren pazar yeri entegrasyonumuzu tamamladık. Ürün listeleme, stok, fiyat güncelleme, kargo takibi ve fatura işlemlerimizi tek panelden yönetebilir hale getirdik. Bu sayede online platformlardan gelen tüm siparişler daha hızlı bir şekilde müşterilere ulaştırılıyor.” dedi.
 
Yılın ikinci yarısında da aynı başarı hedefleniyor
     Yılın ilk yarısında yüzde 40’lık bir büyüme elde ettiklerini, ikinci yarıda da kampanyalarla yakaladıkları ivmeyi devam ettirmeyi hedeflediklerini söyleyen Çapan, “Özellikle pandemi döneminde ev dekorasyonunda yenilik yapmak isteyenlerin sayısının arttığını gözlemledik. Ocak-Haziran dönemlerinde portföyümüzde yer alan birçok ürün diğerlerine göre çok daha fazla satıldı. Eqona Metallic ile Visage Amazon serisinin Füme ve Akçaağaç renkleri en fazla sattığımız ürünlerimiz oldu. Aynı zamanda telefon, tabletlerin aynı anda şarj edilmesini sağlayan çift girişli USB anahtar prizlerin satışlarında artış bu dönemde de devam etti. Portföyümüze katacağımız yeni ürünlerimiz ve dijital kanallar için sürdüreceğimiz stratejimizle birlikte yılı aynı başarıyla kapatmayı hedefliyoruz.” dedi.


+ Benzer Haberler
» Vak’a sayısı azaldı, vefat eden sayısı arttı
» Afet bölgelerine 50 milyon TL destek
» Aktif vak’a sayısı 221.339’a yükseldi
» Bu hasatta iyilik var
» 36 ilaç daha geri ödeme listesinde
» “İhracatta kazanılan müşteriyi kaybetmemeliyiz”
» Devam eden yangınlarda can kaybı 6’ya yükseldi
» Menemen, Dikili ve Bergama’ya yeni taşıt köprüleri
» Karşıyaka’dan Manavgat’a dostluk eli
» 14. Türkiye Tiyatro Buluşması Efes Selçuk’ta başlıyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 02.08.2021
  Ticaret 31.07.2021
  Ticaret 30.07.2021
  Ticaret 28.07.2021
  Ticaret 27.07.2021
  Ticaret 26.07.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni