• Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv      • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Türk Telekom’dan Tireli kadınlara dijital okuryazarlık ve dijital pazarlama eğitimleri

28 Mayıs 2022 Cumartesi 11:00
12
14
16
18

Türk Telekom’dan Tireli kadınlara
dijital okuryazarlık ve dijital pazarlama eğitimleri


           HABER MERKEZİ      
     Türk Telekom, ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesi kapsamında gerçekleştirdiği dijital okuryazarlık ve dijital pazarlama eğitimlerine devam ediyor. Kadınların dijital yetkinliklerini geliştirmeyi ve üretim ekonomisine daha aktif katılımını sağlamayı hedefleyen Türk Telekom, İzmir İş ve Meslek Sahibi Kadınlar Derneği, Tire Süt Kooperatifi, Karateke Mahallesi Sulama Kooperatifi, Bornova Kadın Kooperatifi üyesi kadınlara eğitim verdi. Türk Telekom İzmir Bölge Müdürlüğü’nde gerçekleşen eğitimde kadınlar dijital pazarlamanın sunduğu fırsatlarla tanıştı.

     Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom’un ‘herkes için erişilebilir iletişim’ prensibiyle hayata geçirdiği ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesi ile kadınların üretim ekonomisine katılımını desteklemeyi sürdürüyor. Proje kapsamında İzmir’in Tire ilçesinde bulunan İzmir İş ve Meslek Sahibi Kadınlar Derneği, Tire Süt Kooperatifi, Karateke Mahallesi Sulama Kooperatifi, Bornova Kadın Kooperatifi üyesi yaklaşık 30 kadına 2’şer saat sürecek dijital okuryazarlık ve dijital pazarlama eğitimleri verildi.

DİJİTALDE GÜVENLİKTEN, E-TİCARET MEVZUATINA KADAR GENİŞ KAPSAMLI EĞİTİM
     Türk Telekom İzmir Bölge Müdürlüğü binasında gerçekleşen eğitimlerde kadınlar, dijital okuryazarlık başlığı altında dijital dünyanın dönüşüm süreci, dijital ayak izi, dijital güvenlik önlemleri, e-devlet ve e-nabız uygulamaları, online bankacılık, sosyal medya araçları, çevrimiçi görüşmeler konularında eğitimler alırken dijital pazarlama başlığı altında ise pazarlamanın bileşenleri, rakip analizi, pazarlama mecrası olarak sosyal medya platformları, markalar için internet reklamcılığı, sosyal medyada ürün ve hizmet tanıtımı, e-ticaret mevzuatı ve küçük girişimciye yönelik destekler, dijital pazaryerleri gibi konularda bilgi sahibi oldu.

HEDEF 10 BİN KADINA ULAŞMAK
     2014-2019 yılları arasında yürüttüğü ‘İnternetle Hayat Kolay’ projesiyle 50 bin kişiye internet okuryazarlığı eğitimleri veren Türk Telekom, 2019-2021 yılları arasında ‘Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay’ ismiyle devam eden proje kapsamında sunduğu dijital pazarlama eğitimleri ile yaklaşık 5 bin kadına ulaştı. Projenin yeni dönemini ‘Dijitalde Hayat Kolay’ adıyla duyuran Türk Telekom, 10 bin kadına ulaşmayı hedefliyor.


+ Benzer Haberler
» Haziranda ihracat 23,4 ithalat 31,5 milyar $
» İnoSuit, ihracatta katma değer yaratmaya devam ediyor
» Torba yasa kabul edildi
» Güzelbahçe Yerleşkesi Mimari Proje Yarışması kazananları belirlendi
» Temassız kartlarda şifresiz işlem limiti yükseltildi
» Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü bina inşaatı yaptıracak
» Seferihisar Düzce’de ekinezya fideleri ilk kez toprakla buluşturuldu
» İş dünyasının ara zam görüşü olumlu
» Bodrum S Tipi Kapalı ve Açık Ceza İnfaz Kurumu Müdürlüğü ekmek satın alacak
» DTO İzmir’in yeni binasında Kabotaj Bayramı kutlandı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 04.07.2022
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni