Türk Telekom iştiraki AssisTT, müşteri deneyimini Hollanda üzerinden Avrupa’ya taşıyacak
Türkiye’nin güçlü markalarına 15 yılı aşkın bir süredir stratejik yol arkadaşlığı yapan ve uçtan uca mükemmel müşteri deneyimi çözümleri sunan AssisTT, hizmet ağını Avrupa’ya taşıyor. AssisTT, Hollanda’da kurduğu “AssisTT Holland BV” şirketi ile Avrupa’da birçok ülkeye farklı dillerde müşteri deneyimi hizmeti sunacak.
Yüzde yüz Türk Telekom iştiraki ile kurulan ve 15 yılı aşkın süredir başarılı müşteri deneyimi hizmetleriyle; kamu, sağlık, finans, lojistik, sigorta ve e-ticaret gibi sektörlerden Türkiye’nin önde gelen firmalarıyla çalışan AssisTT, Hollanda’da kurduğu şirket ile Avrupa’daki müşterilerine hizmet vermeye hazırlanıyor.Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt.
“Dünyaya açılmaktan son derece mutluyuz”
AssisTT, “AssisTT Holland BV” adlı şirketiyle; sektörlere özel; iletişim merkezi çözümleri, dijital servisler ve teknoloji çözümleri, müşteri deneyimi ve kalite çözümleri ile dış kaynak yönetimi kategorilerindeki hizmetleri Avrupalı şirketlere sunacak. Konuyla ilgili açıklamada bulunan AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran, “Türkiye’nin önde gelen markalarına 15 yıldır sunduğumuz uçtan uca mükemmel müşteri deneyimi çözümlerimizi artık Avrupalı şirketlerle buluşturmaya hazırız.
Yurtdışı operasyonlar geçtiğimiz yıldan bu yana en önemli hedeflerimizden biri oldu. Bu konuda önemli adımlar attık, iş birlikleri gerçekleştirdik. Şimdi bu alandaki çalışmalarımızı faaliyet odaklı sürdürmek adına, hizmetlerimizi Hollanda’da kurduğumuz şirketimiz üzerinden yürüteceğiz. Yerli ve milli bir şirket olarak, yetkin insan kaynağımız, hizmet kalitemiz ve teknolojik çözümlerimizle dünyaya açılmaktan son derece mutluyuz. Ülkemizi bu alanda marka yapmak adına kararlı adımlar atmayı sürdüreceğiz.” dedi.