Perşembe, Eylül 19, 2024

Porland, yeni koleksiyonlarını Ambiente Frankfurt’ta tanıttı

Özgün tasarımlarıyla porselen sektörüne yön veren Porland, Almanya’nın ticaret kenti Frankfurt’un ev sahipliğini yaptığı ve dekorasyon, züccaciye aksesuar ile hediyelik eşya alanında Avrupa’nın en nitelikli fuarlarından biri olan Ambiente Frankfurt 2024’te yer aldı. Beş gün süresince dünyaca ünlü markaların yer aldığı, 4 bin 500’den fazla katılımcı ile 140 bin ticari ziyaretçinin buluştuğu fuarda toplam 405 metrekarelik büyüklüğe sahip iki stantta katılımcılarını ağırlayan Porland, hem ev hem de horeca sektörüne yönelik güçlü ve geniş koleksiyonlarını tanıttı. Çalıştığı 10’dan fazla ülkeden 100’e yakın ticari müşteriyle görüşme gerçekleştiren Porland’ın, fuarda en dikkat çeken koleksiyonlarından biri de sürdürülebilirlik odağında geri dönüştürülmüş porselenden dünyada bir ilke imza atarak ürettiği ‘Re-gen’ serisi oldu.


Plastiğe alternatif; kırık porselen

Fuar sonrası değerlendirmeden bulunan Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, “Fuarda, 80’a yakın ülkede aktif olarak çalıştığımız müşterilerin yarısından fazlası standımızı ziyaret etti. Özellikle Avrupa, Balkan ve Orta Doğu bölgesinden yoğun katılımın gerçekleştiği fuarda, Porland olarak koleksiyonlarımızı iki stantta sergiledik. HoReCa standında bünyemize yeni katılan Pioli markamızı ve yeni koleksiyonumuz olan Funky’i tanıttık. Marka duruşumuzu simgelemek için fuarda sergilenen ve sürdürülebilirlik ilkemizde odak noktamız olan Re-gen koleksiyonu da özellikle Kuzey Avrupa ülkelerindeki ziyaretçiler tarafından büyük ilgiyle karşılandı. Kullanım ömrü bitmiş ürünlerin geri dönüştürülmesiyle oluşturduğumuz Re-gen koleksiyonumuzda plastiğe alternatif bir yol olarak kırık porselen ürünleri yeniden değerlendiriyoruz. Çevre dostu bu duruşumuz sayesinde de 2021 yılında 301,2 ton ham maddeyi geri dönüştürerek 735,13 ton CO2 sera gazı salımını engelledik” diye konuştu.


Porland, sürdürülebilirliğe katkı sağlıyor

Yaklaşık 150 ton renkli porselen kırığının geri dönüşümünü gerçekleştirerek sürdürülebilirliğe katkı sağladıklarını aktaran Pamukçu, “Doğal kaynaklarımızı etkin ve tasarruflu kullanmaya odaklanan bir marka olarak; geri dönüşümlü porselenlere yeni bir soluk getirerek atık malzemelere, çevreye duyarlı, topluma faydalı, sosyal açıdan kapsayıcı ve kültürel olarak sürdürülebilirliğe örnek olan bir çözüm sunuyoruz. Öte yandan Seasons ve Alumilite koleksiyonlarımızın da ilgiyle karşılandığı fuar bizim açımızdan aynı zamanda iş ilişkilerini geliştirmek adına da önemli bir fırsat oldu. Bu noktada planladığımız 100’e yakın ticari müşteriyle görüşme sağladık, hedeflerimizi ve yeni projelerimizi konuştuk. Fuarın en önemli kazanımları arasında ise sektördeki diğer firmalar hakkında bilgi edinmek oldu” dedi.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM