Cumartesi, Eylül 21, 2024

GES Projesi ile tekstilde yenilenebilir enerjiye dikkat çekiliyor

‘Fast and First Quality: Hızlı ve Üstün Kalite’ sloganıyla dünyaya açılan Hefa Group, Avrupa ve Amerika gibi büyük pazarlarda konumunu korumak için stratejik adımlar atmaya devam ediyor. Yeni yatırımlar, şirketin güçlü temelleri üzerine inşa edilmiş bir büyüme planı içerirken markanın gelecekteki başarıları için önemli bir kilometre taşı olmaya hazırlanıyor.

Yatırım ve büyüme stratejileri ile ilgili konuşan Hefa Group Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Şahinler, “Yakın dönemde gerçekleştirdiğimiz önemli bir yatırım, Şanlıurfa’nın Eyyübiye ilçesinde şu an yapım aşamasında olan GES projesi oldu. Bu proje, yenilenebilir enerji kaynaklarından faydalanarak enerji üretimine odaklanmaktadır. 396 bin metrekarelik bir alana yayılan 10.2 megavat güce sahip güneş enerjisi sisteminin inşası bu yıl içerisinde tamamlanacak ve projemiz ile yıllık enerji tüketimimizin büyük bir kısmını karşılayacağız. Ayrıca, bu projeyi daha da genişleterek toplamda 20 megavat gücünde bir güneş enerjisi sistemi oluşturmayı planlıyoruz ve bu yeni projemizi 2025 yılının son aylarında tamamlamayı hedefliyoruz” diye konuştu.


“Yeni tesislerin temel planlamasını yapmayı hedefliyoruz”

Türkiye’nin Doğu Bölgesi’nde ve yurt dışında Mısır’dayeni üretim tesisleri kurma planlarının da bulunduğunu aktaran Şahinler, “Bu yıl yapılacak toplantılarla kuracağımız tesislerin temel planlaması ve yatırım miktarıyla ilgili detaylarını netleştirmeyi hedefliyoruz. Yeni tesislerimizde kullanacağımız modern teknolojiler ve verimlilik odaklı süreçlerle üretim kapasitemizi artırmayı planlıyoruz. Ayrıca, sürdürülebilir ve çevre dostu üretim yöntemlerine odaklanarak sektördeki konumumuzu güçlendirmeyi hedefliyoruz” dedi.


“İhracat hedefimizi daha üst seviyelere çıkartmayı amaçlıyoruz”

Son dönemde hayata geçirilen yatırım projeleri ve büyüme hedefleri üzerine konuşan Şahinler, “Yatırım kararımızdaki temel etkenlerden biri, bu bölgelerde maliyetlerin daha düşük ve işgücüne erişimin daha kolay olmasıdır. Ayrıca, söz konusu bölgelerdeki istihdam potansiyelinin etkili bir şekilde değerlendirilmesi, yatırımın bu bölgelere yönlendirilmesinde etkili olmaktadır. Elde edeceğimiz bu avantajlar ile ihracatta fiyatları daha uygun hale getirip ihracat hedefimizi daha üst seviyelere çıkartmayı amaçlıyoruz. Yeni tesislerde benimsenecek modern teknolojiler ve verimlilik odaklı süreçlerle birlikte üretim kapasitesinin artırılması planlanmaktadır. Bu süreçte, sürdürülebilir ve çevre dostu üretim yöntemlerine vurgu yapmayı hedefliyoruz. Daha fazla inovasyon ve sürdürülebilirlik odaklı projelerle büyümeyi ve sektördeki konumumuzu pekiştirmeyi istiyoruz. Yenilikçi ürünler ve süreçler geliştirmek, müşteri memnuniyetini artırmak ve pazar payımızı genişletmek için stratejik planlarımızı hayata geçireceğiz. Ayrıca, çevresel ve sosyal sorumluluklarımızı yerine getirerek sürdürülebilirlik odaklı yaklaşımımızı güçlendireceğiz” ifadelerini kullandı.


“Global pazarlama faaliyetleriyle de ihracat artışı hedefledik”

Sektöre adım attıkları ilk günden itibaren yeni pazarlara açılmak, bu pazarlara yerleşmek, müşteri memnuniyetini sağlamak ve ihracatı artırmak için kapsamlı bir strateji izlediklerini belirten Şahinler, “Bu strateji, uzun vadeli iş birlikleri kurmak, pazar araştırmalarına yatırım yapmak ve her pazara özel çözümler sunmak üzerine kuruldu. Uluslararası fuarlara katılım, ticaret heyetleri ile iş birliği ve dijital pazarlama kanalları ile yeni pazarlar bulunurken, yerel iş ortaklıkları, distribütörlük ağları ile bu pazarlarda yer edindik. Ürün kalitesinin sürekli iyileştirilmesi, satış sonrası hizmetlere önem verilmesi ve müşterilerle yakın iletişim kurulması ile müşteri memnuniyetini üst düzeyde tuttuk. Ar-Ge ve inovasyona yatırım, yeni ürün geliştirme ve global pazarlama faaliyetleriyle de ihracat artışı hedefledik” sözlerini ekledi.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM