Cumartesi, Aralık 21, 2024

“Turizm ve otelcilik sektöründe misafir memnuniyeti stratejik bir alan”

Turizm ve otelcilik sektöründe misafir memnuniyetinin stratejik bir alan olduğunu söyleyen Bodrium Hotel & SPA Misafir İlişkileri Müdürü Daniela Petritz, değişen dünyada kişiye özel bir tatil deneyiminin misafirlerin birinci önceliği haline geldiğini söyledi. Genel memnuniyet için kalite standartlarının yüksek olması gerektiğine dikkat çeken Petritz, misafir güven ve sadakatini sağlamak için kurumsal hizmetler verdiklerini kaydetti.

Uluslararası bir turizm destinasyonu olan Bodrum’da farklı ülkelerden ve yaş gruplarından birçok misafir ağırladıklarını ifade eden Daniela Petritz, “Misafir ilişkileri, kapsamlı ve detay gerektiren bir içeriğe sahip. Her konuğun beklenti ve taleplerine uygun şekilde hizmet üretiyoruz. Gerekirse o misafirimize özel mönüler belirliyoruz. Bunlar memnuniyeti artırıyor ve misafirlerle önemli bir bağ kurmamızı sağlıyor. Onlarla daha önceden tanışıp konuşmuş olmak, onlar otelimize gelmeden önce bir sıcaklık doğuruyor” diye konuştu.


“Misafirlerin Bodrum’a ne amaçla geldiği önemli”

Bodrum’a gelen turistlerin ilçenin doğal, tarihi ve kültürel zenginliklerini deneyimlemek istediklerini belirten Petritz, sözlerine şöyle devam etti: “Misafirlerin Bodrum’a ne amaçla geldiği de önemli. Tarihi yerler, spor veya kültürel aktivitelerle ilgili talepleri varsa, onları otelimizin düzenlediği veya dışarıdaki turlara yönlendiriyoruz. Onlara Bodrum’da neler yapabilecekleri hakkında bilgiler veriyoruz.”

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM