Cuma, Ekim 18, 2024

Müşteri deneyimi ekosistemi masaya yatırılacak

Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği (MDYD), bu yılki ‘CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi’ni ‘Deneyimin Felsefesi’ temasıyla 26 Kasım 2024’te Wyndham Grand Levent Hotel’de gerçekleştirecek. Zirvede, müşteri deneyimi ekosisteminde yapay zeka entegrasyonlarının yarattığı dönüşüm ve insan dokunuşunun değeri masaya yatırılacak. Etkinlik, sektörün tüm paydaşlarını bir araya getirerek müşteri deneyimi yönetiminde yeni bir dönem başlatmayı hedefliyor. Türkiye’nin müşteri deneyimi alanında dünya çapında bir marka olmasını amaçlayan MDYD, bu zirvede Türkiye ekonomisine müşteri deneyimi yönetiminin sağladığı katma değere dikkat çekecek. MDYD Başkanı Banu Hızlı, “Mükemmel müşteri deneyimlerinin yarattığı verimlilik ve katma değerin gelişmiş bir ekonominin sırrı olduğunu düşünüyoruz. Bu gücün gelişimi için öncü adımlar atıyoruz” dedi. Zirvede, 2024 Yeni Nesil Müşteri Deneyimi Yönetimi Araştırması sonuçları açıklanarak müşteri deneyiminin ticaret hacmi, istihdam ve teknolojik üstünlükleri değerlendirilecek.


Yapay zeka ve insan dokunuşu dengesi tartışılacak

Etkinlikte, müşteri deneyiminde yapay zeka uygulamaları ve insan etkileşimi arasındaki denge de önemli bir konu olacak. İnovasyon Filozofu Humberto Schwab, ‘Humanising Human Experience For a Better World’ başlıklı konuşmasında müşteri deneyiminin insani değerler ve duygularla olan bağlantısını vurgulayacak. Davranış Bilimleri Fütüristi Will Higham ise ‘Yarının Müşterisinin Beklentileri ve İhtiyaçları’ üzerine bir sunum yaparak gelecekteki müşteri davranışlarını ele alacak. ‘AI Destekli Müşteri Deneyimi Yönetimi’ panelinde ise yapay zekanın kişiselleştirilmiş, güvenli ve veri odaklı müşteri deneyimi yönetimindeki rolü tartışılacak.


Türkiye müşteri deneyimi yönetiminin dünya markası olma yolculuğu

Zirvede ayrıca Türkiye’nin müşteri deneyimi yönetimi endüstrisinin dünya çapında nasıl bir marka haline gelebileceği konusu da gündeme gelecek. MDYD Başkan Yardımcılarından Cemal Akar ve Primer Marka Danışmanlığı Kurucusu Ömür Kula, Türkiye’nin bu alandaki potansiyelini ve atılması gereken adımları ele alacak. Bu yılki zirve, Türkiye’nin müşteri deneyimi yönetimi alanında dünya genelinde rekabet gücünü artırması adına önemli bir platform sunacak.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM