Türkiye’nin yerli markası Terra Pizza, 200 restoran hedefine ulaşarak sektördeki büyümesini hız kesmeden sürdürüyor. 2024 yılında büyük bir başarıya imza atarak 58 yeni şube açan Terra Pizza, toplamda 47 ilde 200 restorana ulaştı. Yıl boyunca gerçekleştirdiği stratejik büyüme ile daha fazla tüketiciyle buluşan Terra Pizza, lezzetli ürünlerini geniş kitlelere sunarak pazardaki etkisini artırmaya devam edecek.
Terra Pizza, 2024 yılında franchise yatırımcılarıyla ve sunduğu kazan-kazan sistemiyle hızla büyümeyi başardı. 2025 yılında mevcut yatırımcıların sistemde genişlemesini destekleyerek ve yeni yatırımcıların eklenmesini sağlayarak çok daha hızlı bir başarı hedefliyor. Yeni yılda 250 şubeye ulaşmayı planlayan markanın büyüme stratejisinin odağında lezzet, müşteri memnuniyeti, kalite ve güvenilirlik bulunuyor. Ayrıca, dijitalleşme yatırımlarıyla sipariş süreçlerini hızlandırarak, kullanıcı dostu deneyimler sunmayı amaçlıyor.
Kalite ve müşteri memnuniyeti odaklı büyüme
Terra Pizza, kaliteli ve güvenilir ürün sunumunu 2024 yılı boyunca kesintisiz sürdürdü. Restoranlarındaki sıcak ve samimi atmosferle sadece lezzetin değil, aynı zamanda birliktelik ve paylaşımın adresi oldu. Üretim süreçlerinde kullanılan malzemelerin titizlikle seçmesi ve müşteri odaklı yaklaşımı, markanın büyümesindeki en önemli faktörlerden biri haline geldi.
Peker: 2024, Terra Pizza için hem büyüme yılı oldu
Terra Pizza CEO’su F. Emrah Peker, 2024 yılına dair değerlendirmesinde, “Şube sayımızı genişleterek daha fazla tüketiciye ulaştık ve menümüze eklediğimiz yeni ürünlerle pizza tutkunlarının beklentilerini en iyi şekilde karşıladık. 2025 yılında da kalite, lezzet ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımızla büyümemizi sürdüreceğiz. Terra Pizza olarak hem çalışanlarımız hem de yatırımcılarımızla birlikte başarılarımızı daha da ileriye taşımaya kararlıyız” dedi.
Terra Pizza, 2024 yılında olduğu gibi 2025’te de yenilikçi ürünler ve büyüme odaklı stratejileriyle sektördeki konumunu güçlendirmeye devam etmeyi hedefliyor.