Oyunfor, nisan ayı oyun satışlarıyla ilgili detaylı verileri paylaştı. Oyunfor’dan gelen bilgilere göre Nisan 2025 oyun sektörü açısından hareketli bir ay oldu. Satışların, Mart 2025’e göre yüzde 4,5, Nisan 2024’e göre ise yüzde 13 oranında artış gösterdiğine dikkat çekildi. Bu yükselişte özellikle PC ve konsol oyunlarındaki satış hacmindeki artışın belirleyici olduğu bilgisi paylaşıldı. Buna göre, en çok oyun içi satış yapılan 10 oyunun; Counter-Strike 2, PUBG Mobile, Valorant, Garena Free Fire, League of Legends, World of Warcraft, Metin 2, Mobile Legends, Honor of Kings, CoD: Black Ops 6 bilgisi verildi. En çok satılan hediye kartları ise; App Store & iTunes Hediye Kart, Sony PSN Hediye Kartı, Steam Cüzdan Hediye Kart, Xbox Hediye Kartı, Google Play Hediye Kartı olduğu açıklandı.
İllere göre dağılım
Oyun alışverişlerinde nisan ayında en çok alışverişin İstanbul’dan gerçekleştiği aktarıldı. İstanbul’u; Ankara, İzmir, Antalya ve Bursa’nın takip ettiği belirtildi.

Yaş aralığına göre dağılım
Nisan ayında toplam oyun alışverişlerinin önemli bir kısmı 30 yaş üstündeki oyuncular tarafından yapıldı. Nisan ayında 18-21 yaş aralığının oyunlara katılım düzeyinin yüzde 3 seviyesinde kaldığı belirtilirken bu oranın mart ayında yüzde 5 seviyesine çıktığı aktarıldı. 21-30 yaş aralığında ise nisan ayı katılım düzeyinin yüzde 42 olduğuna dikkat çekilirken yine bu oranın mart ayında yüzde 41 seviyesine indiği açıklandı. 30 yaş üzeri oyuncuların ise nisan da yüzde 55 seviyesinde kaldığı mart ayında ise yüzde 54 olduğu bilgisi paylaşıldı.
Cinsiyete göre dağılım
Cinsiyete göre dağılım verileri incelendiğinde nisan ayında yüzde 35 olan kadın oyuncu sayının mart ayında yüzde 30 düzeyinde kaldığı aktarıldı. Erkek oyuncuların ise nisan ayında yüzde 65 iken mart ayında yüzde 70 olduğu belirtildi.