Son dönemlerde otomobil markalarının yaptıkları tartışmalı logo değişikliklerinden sonra dünyanın en çok kullanılan arama motoru GOOGLE da logosunda değişikliğe gittiğini duyurdu.
Firma, ilk bakışta çok göze batmasa da logodaki renkler arasında ufak bir geçiş yaparak daha sade bir görünüme kavuştu. Şirket, 2015’te Product Sans yazı tipine geçilmesiyle de büyük bir logo dönüşümü yaşamıştı. O yıllarda mavi düz arka plan üzerine küçük beyaz “g” harfini bırakarak bugün hâlâ kullanılan çok renkli “G” simgesine geçmişti. Artık bu görünüm de tarihe karışıyor ve logo, daha dinamik, modern bir görünüme kavuşuyor.
GOOGLE’ın söz konusu logo değişikliği iOS ve Android cihazlarda yakın aralıklarla kullanıma geçti. GOOGLE’ın altı harf içeren logosunda bir değişikliğe gidilmezken Haritalar, Crome, Lens gibi uygulamalarında bir farklılık olup olmayacağı merak ediliyor.