Pazartesi, Eylül 1, 2025

Chuck E. Cheese, Türkiye’ye açılıyor 

Dünya genelinde çocuklara yönelik konseptiyle restoran ve aile eğlencesini bir araya getiren Chuck E. Cheese, Türkiye pazarına giriş yapıyor. Dünya genelinde 1 milyar doların üzerinde gelir elde eden Chuck E. Cheese, Türkiye’de yeni müşterileriyle buluşmaya hazırlanıyor. Her yıl 25 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırlayan Chuck E. Cheese’in 17 ülkede 600’e yakın mağazası bulunuyor. Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi’nin öncülüğünde gerçekleştirilen temaslar ve organizasyonlar sayesinde, markanın bölgesel iş ortakları Türkiye’de buluştu. Yatırım Ofisi’nin sağladığı destek bu stratejik yatırımın somutlaşmasına zemin hazırladı. 

Chuck E. Cheese’in Türkiye’ye gelmesine öncülük eden PNB CEO’su Burak Halaç, şirket olarak Türkiye’de liderliğe oynamak istediklerini dile getirdi. Halaç, “Şirketin Türkiye vizyonu, yalnızca mağaza açılışlarıyla sınırlı değil. Orta vadede Türkiye’nin aile yeme, içme ve eğlence sektörünün lider markası olmak hedefleniyor. Bu liderlik, yalnızca pazar payıyla değil, ailelerin hayatında yaratılan kalıcı değer ve güven ile ölçülecek” ifadelerini kullandı.


4 yılda 20 mağaza hedefi 

2026 yılının sonuna kadar İstanbul’da ilk 3 mağazasını açmayı planlayan Chuck E. Cheese, ilk adımın ardından Türkiye genelinde hızlı bir büyüme stratejisi izleyecek. Şirket, kısa vadede, 4 yıl içerisinde 20 mağazaya ulaşmayı planlarken, orta vadede ise Türkiye genelinde 60 mağazalık bir ağ kurmayı hedefliyor. 

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM