Perşembe, Kasım 20, 2025

Nurus, yeni mağazasını İzmir’de açtı

İzmir’de açtığı yeni mağazasıyla hedefini Ege Bölgesi’ne çeviren Nurus, bölgedeki yatırımlarının, büyüme ve bölgesel etki stratejilerinin önemli bir aşamasını oluşturduğu dile getirildi

Nurus, İzmir’de yeni mağazasını hizmete açtı. Bin metrekare büyüklüğündeki yeni mağazası ile şirket, bölgede faaliyetlerini güçlendirmeyi hedeflediğini duyurdu. Nurus, ofis veya evdeki çalışma alanlarına yönelik teknoloji, mühendislik ve yaşam deneyimini bir araya getiren ürünlerini kullanıcıları ile buluşturdu. Sektörde yaklaşık yüz yıldır faaliyet gösteren şirket, uzun yıllardır Ege Bölgesi’nde hizmet verirken, ürünlerindeki yenilikleri yeni açtığı mağazasında sunmaya başladı. Şirket tarafından büyük işletmeler, KOBİ’ler ve bireysel kullanıcılara hitap eden ürünlerinin teknoloji ve mühendisliği bir araya getirdiği belirtildi. Nurus Yönetim Kurulu Başkanı Güran Gökyay, “Ürün tasarımlarımızın merkezine insanı, konforu ve modern çalışma dinamiklerini koyan yaklaşımımız var. İzmir’deki yeni merkezimizle, bu deneyimi Ege Bölgesi’ne daha geniş kapsamlı taşıyacağız” dedi. 


16 üretim hattında %95 dikey üretim  

Nurus Yönetim Kurulu Başkanı Güran Gökyay, yeni mağazayı davetlilere gezdirdi. Daha sonra açılış konuşmasını gerçekleştiren Gökyay, şirketin yaklaşık yüz yıl önce Ankara’da küçük bir atölyede çalışmalarına başladığını dile getirdi. Şirketin bugün uluslararası standartlarda mühendislik çözümleri üreten global bir başarıya ulaştığının altını çizen Gökyay, “Ege Bölgesi’ndeki yeni yatırımımız, büyüme ve bölgesel etki stratejimizin önemli bir aşamasını oluşturuyor. İzmir’de de Nurus’u mühendislik gücünü tasarımla buluşturan, uzun vadeli değer yaratan akıllı yatırım ürünleri markası olarak konumlandırıyoruz. İzmir’deki yeni merkezimizle, bu deneyimi Ege Bölgesi’ne daha geniş kapsamlı taşıyacağız” ifadelerini kullandı. 

Gökyay, şirkete ait fabrikada 16 üretim hattı bulunduğunu ve yüzde 95’i aşan bir dikey üretim gücüne sahip olduklarını dile getirdi. Bir ürünün tüm bileşenlerini tesislerinde ürettiklerini belirten Gökyay, insan sağlığına duyarlı ve dayanıklılığı yüksek ürünler geliştirdiklerini paylaştı. 


“Türk sanayicisinin küresel arenadaki gücüyüz” 

Şirketin ihracattaki başarısını kurdukları iş ortaklığı ekosistemine bağlayan Gökyay, ürün çeşitliliği ve teknolojik gücün güçlü bir bayi ağı aracılığıyla dünyaya taşıdıklarını söyledi. Şirketin ürünlerinin 45’ten fazla ülkede kullanıldığını söyleyen Gökyay, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) verilerine göre ‘ihracatını en hızlı geliştiren marka’ ödülünü aldıklarını dile getirdi. Pandeminin ortaya çıkmasıyla beraber insan sağlığının öneminin iyice arttığını dile getiren Gökyay, ofis koltuklarının da bu konuda bir etkisi olduğunu ifade etti. Uluslararası standartlarda hizmet verdiklerini belirten Gökyay, “Başarımızı Türk sanayicisinin küresel arenadaki gücü olarak kabul edebiliriz. Bayilik kavramını da yalnızca belirli bir bölgeyi temsil eden geleneksel bir model olarak değil; yurt içi ve uluslararası başarılara ortaklık, birlikte büyüme platformu olarak görüyor ve devam ediyoruz. Bizi başarılarımızda ve açılışımızda yalnız bırakmayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyoruz” dedi. 

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM