Capital Dergisi ve Zenna Danışmanlık iş birliği ile düzenlenen ‘İş Dünyasının En Beğenilen Şirketleri’ araştırması sonuçlarına göre Pınar Et, ‘Paketlenmiş Et’ kategorisinde 3 yıl üst üste ‘Sektör Lideri’ seçildi.
Ödül töreni kapsamında gerçekleştirilen “Beğeni Liderlerinin İtibar Stratejileri” başlıklı panelde konuşan Pınar Et Genel Müdürü Hüseyin Demir, et ürünleri pazarında hem Türkiye’de hem de dünyada hızla değişen dinamiklere dikkat çekerek, “Bugün Pınar Et’in yüksek beğeni performansının ardında güven, bilimsel üretim, şeffaflık ve operasyonel disipline dayanan bir iş kültürü bulunuyor. Et ürünleri kategorisinde uzun vadeli marka değerimizi kalıcı kılan ise, bu çok katmanlı yapının eş zamanlı ve istikrarlı şekilde yönetilmesi. Tüketiciye sunduğumuz ‘her daim aynı kalite’ duygusunun temelinde de tam olarak bu yaklaşım var. Tüketici sağlığına yönelik hassasiyet, sürdürülebilir üretim beklentileri ve alternatif protein trendleri tüm dünyada et ve et ürünleri pazarını yeniden şekillendiriyor. Dünya Sağlık Örgütü’nün 2050’de nüfusun 10 milyarı aşacağı ve gıda arzının yüzde 40 artırılması gerektiğine işaret eden raporu gösteriyor ki, gelecekte protein tedariki çok daha çeşitli olmak zorunda. Klasik kırmızı ve beyaz etin yanı sıra organik ürünler, yarı-hazır çözümler, minimal katkılı işlenmiş etler ve bitkisel-hayvansal hibrit ürünler portföylerin doğal bir parçası haline gelecek” dedi.
Çok yönlü değişim stratejisi
Pınar Et’in önümüzdeki birkaç yıl için çok yönlü bir dönüşüm stratejisi izlediğini vurgulayan Demir sözlerini şöyle sürdürdü: “Tüketiciler artık sadece ‘et’ değil, sağlıklı, dengeli ve güvenilir bir protein kaynağı arıyor. Daha düşük doymuş yağ, azaltılmış sodyum içeriği, fonksiyonel bileşenlerle zenginleştirilmiş ürünler gibi beklentiler hızla yükseliyor. Türkiye’nin güçlü marka bilinirliğine sahip bir üreticisi olarak, hem geleneksel et üretimindeki üstünlüğümüzü sürdürüyor, hem de geleceğin protein ihtiyaçlarına hazırlanıyoruz. Ürün geliştirmeden iletişime, üretim altyapısından perakende operasyonuna kadar tüm süreçlerde dönüşüm odaklı bir yol izliyoruz. Bu çok yönlü yaklaşım, Pınar Et’in tüketicilerin yeni taleplerine hızlı uyum sağlamamızı mümkün kılıyor.”
