Çin’de en büyük 100 çevrimiçi perakende işletmesinin satış hacmi 2 trilyon yuanı aştı. Çin Zincir Mağaza ve Bayilik Derneği (CCFA) tarafından yayımlanan “2023 Çin’in En Büyük 100 Çevrimiçi Perakende İşletmesi Raporu”nda, yılbaşından bu yana ülkenin önde gelen 100 çevrimiçi perakende işletmesinin satış hacminin geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 13,2 artışla 2 trilyon 20 milyar yuana ulaştığı kaydedildi.
Çevrimiçi alışveriş yapanların sayısı 845 milyon
Son yıllarda Çin’de çevrimiçi alışveriş yapanların sayısı sürekli artıyor. Çin İnternet Ağı Bilgi Merkezi’nden elde edilen verilere göre, ülkede 2021 yılın sonunda 842 milyonu bulan çevrimiçi alışveriş yapanların sayısı geçen yılın sonunda 845 milyona yükseldi.