Kullanıcısı hızla artan sosyal medya platformlarında, 1 günde milyonlarca içerik paylaşılıyor. Paylaşımlar sadece eğlence değil, farklı amaçlara ulaşılmasına da olanak sağlayabiliyor. Firmalar, kendi stratejilerine katkı sağlamak için, sosyal medya verilerini analiz ediyor. Sosyal medya analiziyle, çalışmalarına katkı sağlayan sektörlerden biri de sigortacılık sektörü. Sosyal medya analizi yapan sigorta firmaları, kendi markasını, rakip markaları ve hedef kitlesinin sektörle ilgili yorumlarını yakından takip ederek, rekabette bir adım önde oluyor.
Sosyal medya verilerinin hacmi ve ölçümleme seçenekleri fazla olduğundan, profesyonel platformlar ve uzman ekiplerle çalışmak, süreci verimli kılıyor. MTM’nin profesyonel sosyal medya dinleme ve ölçümleme servisi DigiLUP’ta sigorta firmaları için hazırlanan özel analizlerle, sigorta şirketleri gücünü arttırıyor. DigiLUP’ın uzman ekibi tarafından hazırlanan; marka analizi, rakip analizi ve sektörel analizler, sigorta firmalarının çalışmalarına birçok katkı sağlıyor.
DigiLUP platformunda veriler özelleştiriliyor
DigiLUP platformunda, sosyal medya verileri özelleştirilerek, sigorta firmalarına fayda sağlayacak bilgi haline getiriliyor. Marka, rakip ve sektör analizlerinin yanı sıra, departmanlara özel analizler hazırlanabiliyor. Sigorta firmalarının departmanlarına özel hazırlanan analizlerde; Satış&Pazarlama, İnsan Kaynakları, Hukuk gibi birçok birimin çalışmalarına özel bilgi akışı sağlanıyor.
Sosyal medya mecralarıyla yapılan anlaşmalar ve 150 milyondan fazla web sitesinde tarama imkanı ile 196 ülke ve 187 dilde yayınlanan tüm sonuçlara ulaşılabiliyor. Ayrıca, sadece metin değil, fotoğraf ve logo taramaları da yapılabiliyor. Dijital medyada tespit edilen tüm sonuçlar, yapay zeka desteğiyle anlık olarak analiz edilirken, özel raporlamalar, ihtiyaca uygun özelleştirilmiş servisler, kriz takibi, anlık izleme gibi birçok alternatif çözüme DigiLUP platformuyla ulaşılabiliyor.