Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom, müşteri deneyimini odağına alan ürün ve hizmetleriyle yenilikçi teknoloji çözümlerini sunmaya devam ediyor. Türk Telekom, müşterilerinin güncel ihtiyaçlarını gözeterek hayata geçirdiği yapay zekâ tabanlı akıllı asistanı TiTi ile ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan web sitesi üzerinden müşterilerine anlık olarak destek sağlıyor. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Türk Telekom olarak insanı merkeze alan yaklaşımımız ve müşterilerimizin beklentilerine yönelik ürün ve servislerimizle yenilikçi teknoloji çözümleri geliştiriyoruz. Müşteri deneyimini zenginleştirmek ve etkileşimi artırmak için hayata geçirdiğimiz araçlardan biri de Kasım 2022’de hizmete sunduğumuz yapay zekâ tabanlı akıllı asistan TiTi oldu. TiTi ile Türk Telekom web sitesi üzerinden müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizle ilgili taleplerine çözüm sağlıyoruz. Müşterilerimize 400’e yakın başlıkta hızlı bir şekilde destek veren TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı” dedi.
“Tüm faaliyetlerimizin merkezinde güçlü müşteri deneyimi var”
İLGİLİ HABERLER