Çarşamba, Kasım 27, 2024

Hilton Türkiye’deki varlığını güçlendiriyor

Hilton, Türkiye’deki otel portföyünü genişletmek amacıyla 10 yeni otel anlaşması imzalayarak, binden fazla odayı daha hizmete sunacağını açıkladı


Hilton, Türkiye’deki otel sayısını artırmak için önemli bir adım atıyor. Şirket, Türkiye genelinde gerçekleştirdiği 10 yeni otel anlaşmasıyla, portföyüne binden fazla oda ekleyeceğini duyurdu. Bu duyuru, Hilton’un Türkiye’deki faaliyetleri ve gelecek planlarını paylaşmak amacıyla İstanbul Conrad Hotel’de düzenlediği basın toplantısında yapıldı. Şirket, önümüzdeki yıllarda Türkiye’deki otel sayısını 120’nin üzerine çıkarmayı hedefliyor.


Hilton, Türkiye’de konaklama seçeneklerini çeşitlendiriyor

Hilton, DoubleTree by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn ve Hampton by Hilton markaları altında açılacak yeni otellerle, Türkiye’nin farklı bölgelerinde konaklama seçeneklerini çeşitlendirmeyi amaçlıyor. Bu projeler arasında, Bodrum’da 2026’da açılacak olan Bodrum Eskiçeşme, Tapestry Collection by Hilton yer alıyor. Lüks imkanlar sunacak bu otel, 55 odasıyla misafirlerini ağırlamaya başlayacak.  Öne çıkan bir diğer proje ise, Türkiye’nin ilk kayak oteli olacak DoubleTree by Hilton Kars Sarıkamış. Bu otel, 84 odasıyla kayak sonrası dinlenme imkanı sunarak yakın bir zamanda kapılarını açacak. Yeni yatırımlar arasında ayrıca, 185 odalı Hampton by Hilton İzmir Bornova, 112 odalı Hilton Garden Inn Bitlis, 170 odalı Hilton Garden Inn Tarsus, 136 odalı Hilton İstanbul Pendik ve 116 odalı Hilton Garden Inn Antalya Aksu da bulunuyor.

Hilton ayrıca, 2025 yazında İstanbul Havalimanı’nda Türkiye’nin ilk havalimanı otelini açmayı planlıyor. Hilton İstanbul Airport, Hilton Hotels & Resorts markası altında hizmet verecek. Türkiye’deki 70. yılını kutlayan Hilton, Avrupa Kıtası Kıdemli Başkan Yardımcısı David Kelly’nin açıklamalarına göre, Türkiye, Hilton için bölgedeki en hızlı büyüyen pazarlar arasında yer alıyor.


Kelly: Üç yeni markamızı misafirlerimize sunacağız

Hilton Avrupa Kıtası Kıdemli Başkan Yardımcısı David Kelly, konuyla ilgili şunları ifade etti: Türkiye’deki portföyümüzü, pazar lideri dört markamızla genişletmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Türkiye’deki 70 yıllık tarihimizin en heyecan verici dönemindeyiz. Önümüzdeki yıl içinde 10 yeni otel açarak, üç yeni markamızı misafirlerimize sunacağız. Ayrıca, ikonik Hilton İstanbul Bosphorus’un 80 milyon dolarlık renovasyonu için de çalışmalarımız devam ediyor.”


Eratıcı: Misafirleri ağırlamayı dört gözle bekliyoruz

Hilton Türkiye’den Sorumlu Yatırım Direktörü Funda Eratıcı, ise gelişmelere ilgili olarak şunları belirtti: “Bu gelişmeler, Türkiye’deki güçlü ve odaklı hizmet portföyümüzü öne çıkarırken, DoubleTree by Hilton markamızın ülkedeki sürekli gelişimini de gözler önüne seriyor. Türkiye’deki ilk kayak otelimizin açılışı ve Tapestry Collection by Hilton markamız altındaki ikinci tesisimizin tanıtımı, bizim için heyecan verici bir dönüm noktası. Tesislerimizin açılışından sonra misafirlerimizi ağırlamayı dört gözle bekliyoruz.”


Collini: Türkiye’deki otel sayımızı artırdık

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Hilton Orta, Doğu ve Güney Avrupa’dan Sorumlu Geliştirme Başkan Yardımcısı Mike Collini, “Ülkemizin farklı lokasyonlarında, çeşitli segmentlere hitap eden markalarımız altında, faaliyet gösteren ve geliştirme aşamasındaki 122 tesisimizle, misafirlerimizin her türlü konaklama ihtiyacında en iyi deneyimi sunmak için çalışıyoruz. Son 10 yılda Türkiye’deki otel sayımızı iki katından fazla artırdık ve portföyümüzü genişletmek için büyük fırsatlar görüyoruz” dedi.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM