Cuma, Ocak 3, 2025

Lezita 2025’te sektörde liderlik istiyor 

Lezita, 2025’te yenilikçi ürün portföyüyle iç ve dış pazarlardaki etkisini artırmayı hedefliyor

Türkiye’nin önde gelen piliç eti markalarından Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonu ile 2024 yılında da üretmeye, istihdam sağlamaya ve büyümeye devam etti. Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşları arasında 78’inci, Ege Bölgesi Sanayi Odası’nın (EBSO) Ege’nin İlk 100 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 6’ncı sırada yer alan Lezita, 2025 yılında da yatırıma, iç ve dış pazarda büyümeye odaklanacak. Piliç eti sektörünün en büyük ilk üç markasından biri olan Lezita, son üç yılda 100 milyon euroluk yatırım gerçekleştirdi. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, Lezita’nın iş stratejisinin temelinde 2025 yılında da yatırımların yer alacağını söyledi.

Deprem nedeniyle ara verdiğimiz Kahramanmaraş yatırımımıza hızla devam ettiklerini belirten Mesut Ergül şöyle konuştu: “İç Anadolu, Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerine daha yakın olacağımız yeni tesisimiz, Ortadoğu’ya olan yakınlığıyla da ihracatımızı artıracak. Bu tesis sayesinde üretim kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. Damızlık, kuluçkahane ve yem fabrikasını da içeren bu yatırımla hedefimiz beyaz et sektöründe liderlik. Yeni yatırımlarımızla piliç eti üretimi, ileri işlem üretimi, tedarik zinciri, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri alanlarında daha da güçleneceğiz.”


“İhracat hacmimizi 2025’te yeni ülkelerle artıracağız”

Lezita, farklı ülkelerdeki satışlar için ilgili pazarın gereksinim ve tüketim trendlerine göre ürün ve satış aksiyonları geliştiriyor. Lezita’nın yenilikçi ürünlerini, yaklaşık 70 ülkede tüketiciyle buluşturduklarını dile getiren Mesut Ergül, “Lezita, yurt dışında da tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Hedef pazarlarımıza yönelik kampanyalarla Lezita’yı uluslararası platformlarda daha geniş kitlelere tanıtma stratejisi izliyoruz. Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere ve fuar katılımlarına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarla ihracat yaptığımız ülkelere sürekli yenilerini ekliyoruz. 2025’te de mevcut pazarlarımıza yenilerini ekleyerek ihracat hacmimizi artırmayı planlıyoruz” dedi.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM