Cuma, Şubat 28, 2025

Teksüt, ticaret hacmini genişletmeyi hedefliyor

Türkiye’nin en köklü süt ve süt ürünleri firması Teksüt, dünyanın en büyük gıda fuarları içerisinde yer alan Dubai Gulfood 2025 Fuarı’na katıldı. Kalitesini ve lezzetini ziyaretçilerle buluşturan Teksüt dokuzuncu kez katıldığı fuarda yeni anlaşmalar ve iş birlikleri yaratmak amacıyla ikili görüşmeler gerçekleştirdi. 43 ülkeye ihracat gerçekleştiren Teksüt’ün hedefi hem ihracat yaptığı ülke sayısını artırmak hem de farklı ürünlerle ticaret hacmini genişletmek. 


“Yeni pazarlara açılmak için stratejik adımlar atıyoruz”

Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Arda Aksaray, ticaret hacmini geliştirmek, ihracattan elde edilen payı artırmak için düzenli bir şekilde çalıştıklarını paylaştı.Uluslararasıfuarlar başta olmak üzereiş birliğine yönelik fırsatları değerlendirmeye özen gösterdiklerini aktardı. Bölgede Birleşik Arap Emirlikleri, Libya, Kuveyt, Irak, Suudi Arabistan gibi ülkelere ihracat yaptıklarını sözlerine ekleyen Aksaray, “Gulfood Fuarı’na dokuzuncu kez katıldık. Daha önce bu fuarda dağıtım kanallarıyla yaptığımız iş birlikleri ve anlaşmalar sayesinde bölgedeki ülkelere ihracat yapar konuma gelmiştik. Teksüt kalitesi ve lezzeti bu ülkelerde seviliyor, tercih ediliyor. Sadece mevcut pazarlarımızı güçlendirmekle kalmıyor, aynı zamanda yeni pazarlara açılmak için stratejik adımlar atıyoruz. Uluslararası fuarlar, yenilikçi ürünlerimizi tanıtmak ve küresel iş birliklerimizi güçlendirmek açısından büyük önem taşıyor. Bu yıl da yeni ürünlerimizi ziyaretçilere tanıtarak yeni ülkeleri ihracat ağımızı büyütmek için gerekli görüşmeleri gerçekleştirdik” dedi. 

Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen, gördükleri ilgiden memnun olduklarını, Teksüt markasının bilinirliğinin her geçen yıl arttığını gözlemlediğini söyleyerek, “Amacımız, Türkiye’de edindiğimiz tecrübe ve kalitemizle başta yakın coğrafyalar olmak üzere Avrupa Birliği (AB) ve Ortadoğu ülkelerine ülkemizin yöresel süt ve süt ürünlerini tanıtmak. Bugün itibariyle 43 ülkeye ihracat yapıyoruz. Her geçen gün Teksüt lezzetini daha çok kişiye ulaştırmayı hedefliyoruz. Bu sadece rakamsal bir başarı değil; aynı zamanda Türk süt ve süt ürünlerinin dünya çapında gördüğü ilginin de bir göstergesi” diye konuştu.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM