Pazartesi, Aralık 15, 2025

Jimmy Key, yurtdışı franchise atağını sürdürüyor

Hazır giyim sektörünün önde gelen markalarından Jimmy Key, yurtdışındaki franchise büyümesini istikrarlı bir şekilde sürdürüyor. Francise kanalında şu an 4 ülkede toplam 11 mağazayla faaliyet gösteren marka, 2025 yılı sonuna kadar 5 ülkede toplam 18 franchise mağazasına ulaşmayı hedefliyor. Franchise kanalının dışında, Irak’ta da doğrudan yatırımla mağazaları bulunan Jimmy Key, bu ülkede de önümüzdeki aylarda 4. mağazasını açacak ve 2025 yılı sonunda yurtdışındaki toplam mağaza sayısını 22’ye çıkaracak.

Yurtdışı Satış Direktörü Sami Erdal Kitapçı, Jimmy Key’in franchise yaklaşımını şu sözlerle değerlendirdi: “Franchise giriş bedeli ve royalty almıyoruz. Bu modeli uzun soluklu bir iş ortaklığı olarak görüyoruz. Amacımız, Jimmy Key markasına güvenen yatırımcıların minimum maliyetle maksimum mağaza sayısına ulaşmasını sağlamak. Güçlü iş birlikleriyle büyümek bizim için sadece bir strateji değil, aynı zamanda bir değer yaklaşımı. Jimmy Key’in franchise stratejisi tamamen yurtdışı pazarlara odaklı bir yapıda ilerliyor. Bu kapsamda Körfez Ülkeleri, Kuzey Afrika ve Orta Asya, markanın öncelikli hedef pazarları arasında yer alıyor.”

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM