Çalışanların sosyal ve mesleki yönden ‘iyi’ olmalarına odaklanan kurumsal esenlik çözümü Wellbees tarafından yılda iki kez düzenlenen global adım meydan okuması Wellbees Challenge’ın bu yılki ilk etkinliği 5-25 Mayıs tarihleri arasında gerçekleşti.
Etkinliğe, dünya genelinde 100’ü aşkın ülkede faaliyet gösteren 65 şirketin çalışanları katıldı. Wellbees’in her şirkete özel olarak belirlediği adım hedefine ulaşmak için yürüyen çalışanlar, toplamda 685 milyon 787 bin 627 adım atarak etkinlik başında belirlenen 600 milyon adım hedefinin üzerine çıktı. Meydan okumanın sonucunda hedefe ulaşan ilk şirket International Maritime Industries olurken onu Marcura Platform Solutions ve İş Erişim izledi. Bayer, belirlenen hedefi en çok aşıp rekora koşarak ilk sıraya yerleşti. İlk beşte yer alan son şirket ise MTS Globe oldu.
Meydan okumaya katılan her şirket, 20 gün boyunca 20 çocuğun hayatına dokunmak için yürüdü. Wellbees de sadece adım hedefine ulaşan değil, katılan her şirket adına UNICEF Türkiye Milli Komitesi’ne ‘Hayat Veren Besin Paketi’ bağışında bulundu. Yaklaşık bin 400 çocuğa ulaşacak bu paketler, dünya genelinde zor şartlar altında yaşam mücadelesi veren gıdasız kalmış çocukların yeniden sağlığına kavuşmasını destekliyor.
“Topluluk ruhunu güçlendiriyoruz”
Wellbees CEO’su Melis Abacıoğlu, organizasyonla ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Wellbees Challenge, her yeni organizasyonda etki alanı genişleyen ve fiziksel hareketin ötesine geçen bir yapıya dönüştü çünkü çalışanlar bu meydan okumaya sadece adım atmak için değil; dayanışma, bağlılık ve toplumsal katkı gibi değerlere ortak olmak için de katılıyor. Öte yandan dünya genelinde çoklu krizlerin arttığı bir dönemde bu meydan okuma, çalışanlar için hem bedensel hem de zihinsel olarak iyileştirici bir deneyim sunuyor.”