Anadolu Sigorta, reklam ve pazarlama dünyasında yaratıcılığı ödüllendiren ve bu yıl 37’ncisi düzenlenen Kristal Elma’da 4 ödül kazandı. Şirket, ‘Var Mı Bi’ Şey?’ ve ‘Kaza Rehberi’ kampanyalarıyla 3 Kristal, 1 Gümüş ödüle layık görüldü. Ödülleri Anadolu Sigorta adına Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdüdrü Elif Banu Kocaoğlu aldı.
Anadolu Sigorta’dan ödüller zinciri
Anadolu Sigorta’nın Sınırsız İhtiyari Mali Mesuliyet teminatıyla hem sigortalının hem de karşı tarafın zararını karşılayan kasko ürününü anlatan reklam filmi ‘Var Mı Bi’ Şey?’, üç farklı kategoride ödüle layık görüldü. Gündelik hayattaki karşılaşmaları mizahi bir dille ele alan ve ‘Sigorta varsa, sorun yok’ yaklaşımını yansıtan kampanya; Entegre Kampanyalar Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler ve Film TV & Sinema / Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler kategorilerinde Kristal Elma, Mizah Kullanımı özel kategorisinde ise Gümüş Elma ödülünü kazandı.

Dikey formatta ‘Kaza Rehberi’ne de Kristal Elma
Bir kaza sonrası yaşananları konu alarak Anadolu Sigorta’nın Ferdi Kaza Sigortası ürününü tanıtan ‘Kaza Rehberi’ içeriği de Film – Özel Kategoriler / Vertical Format dalında bir Kristal Elma’nın sahibi oldu. Özellikle genç kullanıcıların yoğun olarak bulunduğu TikTok, Reels ve IG Video gibi mecralar için dikey video formatına uygun olarak hazırlanan ‘Kaza Rehberi’ içeriği, markanın ürün faydasını merkeze alan iletişim yaklaşımını da gözler önüne serdi.