Pazartesi, Aralık 15, 2025

Decathlon’a Mağazacılık Deneyimi’nde birincilik ödülü

Global spor markası Decathlon, Türkiye genelini temsil eden halk jürisinin değerlendirmeleri sonucunda The TECHX Awards’ta ‘Mağazacılık Deneyimi’ kategorisinde birinci oldu. Mağazacılık alanında sunduğu müşteri odaklı yaklaşım ve bütünsel hizmet modeliyle tüketicilerden en yüksek puanı alan Decathlon, The TECHX Awards’ın ‘Customer Brand’ unvanına layık görülen markalar arasında yer aldı.

Ödül kazanan şirketler, Marketing Türkiye ve Akademetre Research & Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen araştırma sonucunda belirlendi. Türkiye’deki 12 bölgeyi kapsayan temsili bir örneklemle, 18 yaş üzeri bin 536 internet kullanıcısından toplanan verilerle yürütülen araştırma; markaların deneyim, inovasyon, sürdürülebilirlik, hizmet, perakende ve dijital performanslarını ölçümleyen çok boyutlu bir model sundu. Bu model kapsamında katılımcılar, her kategoride deneyimlerini en iyi temsil eden markaları seçti.


Deneyimin merkezinde kullanıcı odaklılık ve inovasyon var

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Decathlon Türkiye Perakende Lideri Kıvanç Gül, “Decathlon mağazaları bazı kullanıcıların bir spor branşıyla belki ilk defa tanıştığı, bazılarının profesyonel yolculukları için ilham aldığı veya kimilerinin kendi spor hikayesini keşfettiği bir temas noktası. Dolayısıyla mağazalarımızda sunduğumuz deneyimi tamamen müşteri odaklı ve inovatif bir bakış açısıyla tasarlıyoruz. Marketing Türkiye’nin öncülüğünde düzenlenen The TECHX Awards’ta ‘Mağazacılık Deneyimi’ kategorisinde birincilik ödülünün sahibi olmak, müşterilerimizle kurduğumuz güçlü bağın ve ekiplerimizin özverili çalışmalarının bir yansıması. Decathlon olarak, sporseverlerin Decathlon deneyimini sürekli geliştirmeye devam ediyoruz” dedi. 


Deneyim odaklı mağazacılık anlayışı

Türkiye’de ilk mağazasını 2010 yılında açan Decathlon, bugün ülke genelinde 51 mağazası ve online kanallarıyla geniş bir kullanıcı kitlesine hizmet veriyor. Decathlon’un son yıllarda hayata geçirdiği konsept mağazalar; modernize edilen mağaza tasarımları, sezgisel yönlendirmelere dayalı alışveriş akışı ve deneyim odaklı alanlarıyla mağazacılık anlayışını sürekli olarak yeniliyor. Döngüsel ekonomiye yönelik İkinci Şans ürün satışı, bakım ve onarım atölyeleri ve kişiselleştirme stüdyoları gibi hizmetler ise mağaza deneyimine doğrudan yansıyan örnekleri oluşturuyor. Ayrıca Decathlon, Türkiye’de birçok spor branşını destekleyen projeleri ve topluluk iş birlikleriyle spor kültürünün her yaştan kullanıcı için daha kapsayıcı ve erişilebilir olması yönünde çalışmalarını sürdürüyor.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM