Geleneksel sözleşme taşımacılığını dijitalleştiren Dijital Kurye Platformu, 2024’te kapıda abonelik başlatma ve aktivasyon hizmetlerine çapraz satış seçeneğini de ekliyor. Dijital Kurye CEO’su Oral Başer, “Kuryelerimiz her gün binlerce evi ziyaret ederek, kullanıcı davranışları üzerine önemli içgörüler ediniyor. Bu içgörüler, halihazırda çalıştığımız büyük firmaların potansiyel müşterilerine en uygun tekliflerin hazırlanmasında önemli rol oynuyor” diye konuştu. Başer, yeni dönemde kuryelerinin kapıda abonelik aktivasyonlarını tamamladıktan sonra, müşterilerin ihtiyaç ve ilgi alanlarına uygun şekilde, işlem yaptıkları firmaların farklı ürün ve hizmetlerini müşteriye teklif edeceklerini, hatta kişiye özel anlık kampanyalar üretebileceklerini söyledi.
Bu esnek yaklaşımın, müşterilerin ilgisini çektiğinde hemen satışa ve yeni abonelik işlemlerine geçiş yapılmasını sağlayacağını kaydeden Başer, “Bu sayede kapıda müşteri deneyimini zenginleştirirken hizmetlerimizden yararlanan şirketler için de yeni satış fırsatları yaratacağız” dedi.
Hedef; 3 milyon kapıya ulaşmak
Dijital Kurye’nin teknolojik altyapısı sayesinde, çok yönlü satış ve hizmet yaklaşımını destekleyebildiğinin altını çizen Başer, “Bu yılki hedefimiz Dijital Kurye’nin 3 milyon kapıya ulaşması. Bu yeni iş fırsatları yakalamak isteyen şirketler için önemli bir müşteri potansiyeli demek. Yeni dönemde çapraz satış hizmetimizle hem bireysel hem de kurumsal müşterilerimize yeni olanaklar sunmayı amaçlıyoruz” ifadelerini kullandı.