Cumartesi, Kasım 23, 2024

Lojistikte ‘Diamond’ ödülü ShipEntegra’nın

Bünyesinde 194 bin marka ve 11,2 milyon bireysel üye barındıran Şikayetvar, sağladığı müşteri deneyimiyle öne çıkan markaları dokuzuncu kez ödüllendirdi. Firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1 buçuk milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre, ShipEntegra; en yüksek müşteri memnuniyetine sahip şirket olarak ‘Yurt Dışı Lojistik Entegrasyon’ kategorisinde ‘Diamond’ ödülüne layık görüldü.


“E-ihracatta sektör liderliği için çalışıyoruz”

Şirketin kazandığı ödüle dair konuşan ShipEntegra Müşteri Hizmetleri Müdürü Dilek Öter Atasoy, “ShipEntegra olarak hiçbir zaman kendimizi standart bir lojistik şirketi olarak konumlandırmadık. Ülkemizin ve şirketimizin e-ihracatta sektör lideri olarak tanınması için çalışıyoruz. Bunu yaparken de 70 binden fazla müşterimizin başarısını kendi başarımız olarak görüyor ve her zaman bu yönde çalışıyoruz. Müşteri memnuniyeti bizim için gerçekten kilit bir öncelik; bu yolda e-ihracatı daha erişilebilir hale getirmek adına kararlılıkla çalışmalarımıza devam ediyoruz. Her geçen gün memnun müşteri sayımızı artırmak adına elimizden gelenin en iyisini yapmaya da gayret göstereceğiz” dedi.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM