Pazartesi, Mayıs 13, 2024

Yerli ceviz üreticisinin 2024 hedefi; 300 bin kg satış 

Geçtiğimiz yılın hasadından elde ettikleri cevizleri tüketicilerle buluşturan Ceviz Üreticileri Derneği (CÜD) logolu 72 bin kilo ceviz, kısa zamanda tükendi

Yerli üreticiler ve tüketiciler için fayda sağlamayı amaçlayan ve 2023 hasadında elde ettikleri cevizleri tüketicilerle buluşturan Ceviz Üreticileri Derneği (CÜD), ceviz severlerin beğenisini topladı. Market raflarında yer alan CÜD logolu 72 bin kilo ceviz, kısa zamanda tükendi. Yerli cevizin hak ettiği değeri görmesi için çalışmalarına ara vermeden devam edeceklerini ifade eden CÜD Başkanı Ömer Ergüder, “2024 yılından hasat ettiğimiz ürünlerimizi, sabırsızlıkla bekleyen ceviz severlerle buluşturmaya hazırlanıyoruz. Yaklaşık 300 bin kilogram olarak satışa çıkarmayı hedeflediğimiz cevizlerimizin, market raflarındaki yerini alması için heyecanlı çalışmalarımıza devam ediyoruz” diye konuştu.


“Yerli cevizin hak ettiği değeri görmesi için bu yola çıktık”

Tüketicilere lezzetli, taze, kaliteli ve güvenilir cevizler sunmaya ve yerli cevizin markalaşmasına katkıda bulunmaya kararlı olduklarının altını çizen Ergüder, “Türkiye’nin en kaliteli ceviz bahçelerinden özenle yetiştirdiğimiz cevizleri, modern tesislerimizde el değmeden işleyerek paketliyor ve güvenilir, kaliteli ürün arayan tüketicilerle buluşturuyoruz. Yerli cevizin markalaşması ve hak ettiği değeri görmesi için çıktığımız bu yolda, 2023 yılı ekim-kasım aylarında hasat ettiğimiz ürünleri bir kilogramlık filelerde tüketicilerin beğenisine sunduk. Mart ayının sonuna gelmeden 72 bin kiloluk partimizin tükenmesi ve tüketicilerden aldığımız çok olumlu geri dönüşler, bizim ne kadar doğru bir yolda olduğumuzun kanıtı. Bu başarı, yerli cevizin potansiyelini ve tüketiciler tarafından ne kadar sevildiğini de açıkça göstermiş oldu” ifadelerini kullandı.


Yerli üreticiye teşvik imkanı sundu

Yerli cevizin markalaşması adına önemli bir adım olarak görülen CÜD Ceviz Üretim ve Satış A.Ş. hem tüketicilere lezzetli, taze, kaliteli ve güvenilir cevizle buluşma imkânı sunması hem de üreticilere önemli bir teşvik sağlaması bakımından öne çıktı. Bir kilogramlık nostaljik filelerle raflardaki yerini alan CÜD logolu cevizleri, üzerinde yer alan karekod sayesinde, tüketicilere satın aldıkları ürünlerin hangi tarihte ve hangi bahçede hasat edildiğini görme olanağı da tanıdı. Pilot olarak 72 bin kiloluk cevizlerle tüketicilerle buluşan yerli cevizler hızla tükenirken, olumlu dönüşler de alındı.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM