Dünyada 90 ülkede bağımsız marka değerlendirme kuruluşu olarak çalışmalarını sürdüren ‘Superbrands International’ ile birlikte 2005 yılından bu yana ‘Türkiye’nin Süpermarkalarını’ belirleyen ‘Superbrands Türkiye Organizasyonu’ bu yıl 8’incisini gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarını açıkladı. Türkiye yalıtım sektöründe 60 yıldır faaliyet gösteren İzocam, ‘Superbrands Türkiye’ araştırmasında ‘Türkiye’nin Süper Markaları’ arasında yer aldı.
Yapılan araştırma için 3 bin 864 marka Superbrands kriterlerine göre değerlendirildi. Bu süreçte bin 267 marka ‘Süpermarka’ adayı olarak belirlendi. Organizasyonun bu yılki ‘Süper Markalar’ araştırmasında, bağımsız sivil toplum kuruluşu temsilcilerinden oluşan seçici kurulun oylamasıyla belirlenen 300 marka halk oylamasına sunuldu. 300 marka için İstanbul, Ankara, İzmir’de, kadın-erkek dağılımı eşit olan 18-55 yaş ve tüm sosyo-ekonomik statü gruplarında 2001 tüketiciyle görüşmeler gerçekleştirildi. Puanlama sonrasında 150 marka, Superbrands barajını aşarak başarılı oldu. Araştırmanın 2025 yılı sonuçlarına göre İzocam, 150 marka arasında yer alarak ‘Türkiye’nin Süpermarkaları’ listesine adını yazdırdı.
Sürdürülebilir geleceğe katkı sağlıyor
Türkiye’nin süper markaları arasında yer alan İzocam, Türkiye’de ve faaliyet göstermiş olduğu ihracat pazarlarında faaliyetlerini sürdürüyor. ISO ilk 500’de daima yerini alan firma, yapımında geri dönüştürülmüş malzemelerin de kullanıldığı, insan sağlığına zarar vermediği ve çevre dostu olduğu kanıtlanmış ürünleriyle sürdürülebilir geleceğe katkı sağlıyor. İzocam, 60’ıncı kuruluş yıldönümünü kutladığı 2025 yılında da Türkiye’nin enerji verimliliği ve sürdürülebilir kalkınma amaçlarına doğrudan katkı sağlayan çalışmalara öncülük etmeye hazırlanıyor. İzocam, 2025 yılı için belirlediği ‘Biz Geleceğiz’ mottosu ile yıllardır sürdürdüğü liderlik, güvenilirlik, çevreye duyarlılık, yenilikçilik ve sürdürülebilirlik stratejisini geleceğe de taşımayı hedefliyor.