Perşembe, Ağustos 21, 2025

Karşıyaka’da 9 ayda yüzde 98 çözüm

Karşıyaka Belediyesi; Çağrı Merkezi ve WhatsApp gibi farklı iletişim kanallarından iletilen taleplerin tek çatı altında toplandığı ÇÖZMER sistemi ile vatandaşların başvurularına hızla çözüm üretiyor. Bu kapsamda, Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesindeki sisteme, geçen Nisan ayından bu yana toplam 54 bin 892 başvuru kaydedildi. İlgili müdürlüklerle paylaşılarak kısa sürede çözüm sağlanan başvuru oranı yüzde 98’e ulaştı, diğerlerinin de işlemde olduğu belirtildi. Temizlik, çöp, park, ulaşım ve ilaçlama gibi çeşitli alanlardaki taleplere, belediye ekiplerinin özverili çalışmalarıyla etkin şekilde yanıt verildi.


7/24 ulaşılabilir belediyecilik 

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal “7/24 ulaşılabilir belediyecilik anlayışıyla hizmet veriyoruz. Vatandaşlarımızın bana ve belediyemize, rahatlıkla ulaşabileceği pek çok iletişim kanalımız var. Bu kanallardan iletilen ve ÇÖZMER’e kaydettiğimiz tüm talepleri; özveriyle çalışan ekip arkadaşlarımız ile büyük bir titizlikle değerlendiriyoruz. Halkımızın memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak, sorun ve şikayetleri de en aza indirmek için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Öte yandan Karşıyaka Belediyesi’nin iletişim kanalları üzerinden yapılan tüm başvurular; ÇÖZMER sistemine kaydediliyor ve hemen ilgili müdürlüklere iletiliyor. Vatandaşlara da kısa mesaj yoluyla bir başvuru numarası gönderilerek, sistem üzerinden süreci kontrol edebilmesi sağlanıyor.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM