Cuma, Ocak 31, 2025

Samsung Türkiye’nin çevreye duyarlı onarım yöntemine ödül

Samsung Electronics Türkiye, müşteri memnuniyetini odağına alarak tasarladığı müşteri deneyimi yolculuğu ile bir ödül daha kazandı. Samsung Türkiye’nin televizyon ürün gruplarında pilot olarak hayata geçirdiği ve daha sonra tüm Samsung ülkelerinde cep telefonlarının da dahil edilerek uygulamaya alındığı Eko-Onarım Projesi, müşteri deneyimi alanında çalışmalara imza atmış bağımsız jüri tarafından değerlendirilerek Sürdürülebilirlik Kategorisi Perakende dalında Büyük Düşünce Ödülü’ne layık görüldü.


Satış sonrası süreçlerde sürdürülebilir yaklaşım

Samsung Türkiye ekibinin geliştirdiği Eko-Onarım Projesi, fabrika standartlarındaki üretim metotlarını servis seviyesine indirgeyen bir inovasyon projesi olarak dikkat çekiyor. Klasik onarım yöntemlerinden farklı olarak, proje bileşen seviyesinde onarım gerçekleştirerek hem çevresel hem de ekonomik faydalar sunuyor. Bu yenilikçi yaklaşım, yalnızca ürünlerin onarım maliyetlerini düşürmekle kalmıyor, aynı zamanda elektronik atık miktarını azaltarak çevresel sürdürülebilirliğe katkıda bulunuyor.


“İnsanı ve sürdürülebilir doğal yaşamı odağımıza alıyoruz”

Samsung’un çevresel sürdürülebilirlik vizyonu ile hayata geçen bu projenin anlamlı bir ödülle taçlandırılmasından mutluluk duyduklarını söyleyen Samsung Electronics Türkiye Servis ve Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül, “Samsung olarak insanı ve sürdürülebilir doğal yaşamı odağımıza alıyoruz. Servis merkezlerimizde müşterilerimize ekonomik ve çevreye duyarlı çözümler sunmayı ilke edindik. Eko-Onarım Projesi, ülkemizin atık yönetim politikalarının merkezinde yer alan döngüsel ekonomi, kaynak verimliliği, sürdürülebilir üretim-tüketim ve sıfır atık yaklaşımını destekleyen bir uygulama. Türkiye’de pilot olarak televizyon ürün grubunda başlayan projemiz, Samsung Kurumsal Merkezi’nin dikkatini çekerek diğer ülkelerdeki Samsung merkezlerine ilham verdi ve sonrasında kurumsal görüntü sistemleri ile cep telefonlarını da kapsamına alarak uygulamaya alındı. Gerek müşterilerimizin gerekse müşteri deneyimini ölçümleyen prestijli kurumların bize layık gördüğü bu değeri daha da yukarı taşımaya devam edeceğiz” diye konuştu.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM