200 kişilik deneyimli bir ekiple İzmir ve Ege’de gayrimenkul ve bina yönetimi konusunda profesyonel hizmetler sunan FCTU’nun Yönetim Kurulu Başkanı Gülçin Okay, dünyadaki trende paralel olarak hızlı ve etkin sonuçlar alabilmek için, ‘mega ofis’ konseptiyle tüm danışman ve personelleri tek çatı altında topladıklarını söyledi.
“Gayrimenkul danışmanlarımız arasındaki iletişim daha da kuvvetlendi”
Farklı ofislerde dağınık bir yapı yerine, tek çatı altında eğitim ve diğer paylaşımları hem daha kolay hem de daha uygun maliyetlerle sunabildiklerini söyleyen Okay, “Bütüncül bir yaklaşım içinde gayrimenkul danışmanlarımız arasındaki iletişim daha da kuvvetlendi. Artık işletmelerin birim maliyetleri çok arttı. Bundan sonra günümüz koşullarında bu modelin daha da yaygınlaşacağını düşünüyorum. Takım liderleri, mali müşavir, hukuk danışmanı, insan kaynakları uzmanı, reklam ajansı, bina yönetim departmanı gibi birçok birimimiz de birlikte çalışmalarını sürdürüyor” dedi.
“Emlak sektörü başlı başına profesyonellik gerektiriyor”
Emlak sektörünün disiplin ve emek isteğini dile getiren Okay, “Bu sektörde yükselmek için fedakarlık gerekiyor. Hafta sonu veya akşam çalışamam diyenlere göre bir iş değil, Bu iş artık emeklilikten sonra yapılacak bir yan iş de değil. Başlı başına profesyonellik gerektiriyor. Özellikle gençler bu konuda daha sabırlı olmalı ve çok çalışmalı. İşlerini iyi takip etmeli. Günün koşullarına uygun şekilde teknolojiden de faydalanarak kendilerini sürekli yenilemeli. FCTU olarak bu altyapıyı sağlayarak yeni danışmanlarımızla beraber sektördeki gelişmeleri yakından izliyoruz. İzmir dışında da yeni konut ve bina yönetimi projelerinde hizmet vermeye devam etmek istiyoruz”ifadesinde bulundu.