Sodexo, Sodexo Club programı kapsamında yaptığı iş birlikleri ve kampanyalar ile son 1 yılda kullanıcılarına toplamda 22 Milyon TL tutarında indirim sağladı.
Dünyanın Fransız menşeili en büyük 1. işvereni olan Sodexo, 427 bin çalışanı ile 80 ülkede, günde 100 milyon tüketiciye yaşam kalitesi hizmetleri sunmaya devam ediyor. Kullanıcılarına giyimden aksesuara, sağlıklı yaşamdan teknolojik ürünlere kadar diledikleri kategoriden alışveriş imkânı sunan Sodexo, Sodexo Club programı ile son 1 yılda yaptığı kampanyaların sonucunda elde ettiği istatistikleri paylaştı. Buna göre Sodexo yıl boyunca çalışanların tercih ettiği, en sevilen 61 marka ile 64 farklı kampanya gerçekleştirdi, kampanya başına 345 TL’lik indirim sunarak Sodexo’lulara toplamda 22 Milyon TL’lik indirim sağladı. Yapılan kampanyalar sonucunda aylık ortalama 10 bin, yıl boyunca 120 bine yakın çalışan kampanyalardan faydalanarak satın alma güçlerini artırdı.
“Çalışanların motivasyonlarını ve alım güçlerini yükseltmeye destek oluyoruz”
Sodexo’nun bir yemek kartının ötesinde, çalışan deneyimi markası olduğunu belirten Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Sinem Hekimoğlu, “Sodexo olarak çalışanların hayatına çeşitlilik, seçme özgürlüğü ve kişiselleştirilebilen çözümler katarak, iş hayatlarında ve ötesinde faydalanabilecekleri farklı yan haklar sunmaya odaklanıyoruz. Bu doğrultuda kullanıcılarımızın en çok hangi kategorilerde alışveriş yaptıklarını analiz ederek harcama alışkanlıklarına göre belirlediğimiz kategorilerde çeşitli iş birlikleri gerçekleştiriyoruz. Marka anlaşmalarıyla sağladığımız indirim kampanyaları ve Sodexo Club ile çalışanların motivasyonlarını ve alım güçlerini yükseltmeye destek oluyoruz. Önümüzdeki dönemde de çalışanları memnun edecek yeni faydaları hayata geçirmeye devam edeceğiz” dedi.