Salı, Haziran 17, 2025

Numara taşıma pazarının galibi ‘Türk Telekom’ oldu

Türk Telekom, geleceği hedefleyen yatırımları ve müşteri deneyimini merkeze alan yaklaşımıyla mobil iletişimdeki istikrarlı başarısının son bir yılda artan müşterileri deneyimleriyle sürdürüldüğünü açıkladı. Fiberdeki uzmanlığını mobil alana taşıyarak ‘Fiber Mobilite Çağı’nı başlatan Türk Telekom, son bir yılda 5 milyonun üzerinde müşterinin numarasını taşıdığını belirtti. Numara taşıma pazarında en çok tercih edilen operatör olduğunu kaydeden Türk Telekom, güçlü altyapısı, rekabetçi teklifleri ve müşteri odaklı hizmetleriyle mobil pazardaki gücünü her geçen gün daha da arttırmayı hedeflediğine dikkat çekti. Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, Müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik stratejilerin somut sonuçlar verdiğinin altını çizerek, “Mobil numara taşımadaki liderliğimiz; yaptığımız yatırımların, müşteri deneyimi odağımızın ve yenilikçi çözümlerimizin doğal bir sonucu” dedi.


“Müşteri deneyimlerini sürekli güncelliyoruz”

Türk Telekom’un insanı merkeze alan bir yaklaşımla hareket ettiğine dikkat çeken Zeynep Özden, “Türk Telekom olarak müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını yakından takip ediyor, onlara en doğru ve en etkili çözümleri sunmayı hedefliyoruz. Mobil alanda gösterdiğimiz güçlü performans ve numara taşıma pazarındaki liderliğimiz de altyapı yatırımlarımız, müşteri odaklı stratejilerimiz ve sunduğumuz yenilikçi çözümlerin bir ürünü. Son 1 yılda 5 milyondan fazla müşterinin numarasını Türk Telekom’a taşıması da sunduğumuz deneyimin kalitesini ve müşterilerimizin bize duyduğu güveni açıkça gösteriyor. Mobil numara taşıma pazarında en çok tercih edilen lider operatör olarak, her temas noktasında müşteri deneyimini sürekli olarak geliştirerek memnuniyet skorlarımızı istikrarlı biçimde artırmayı ve kapsayıcı hizmet anlayışımızla mobildeki güçlü büyüme ivmemizi sürdürmeyi hedefliyoruz” dedi. 

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM