Cuma, Ağustos 8, 2025

Deneyim odaklı iş birlikleri öne çıkıyor

Pazardaki içerik stratejilerini şekillendiren verilerin açıklandığı Hyperiser Q2 2025 Raporu yayınlandı. Nisan–Haziran dönemini kapsayan Hyperiser Quarterly Q2 2025 raporunda; içerik eğilimleri, etkileşim stratejileri ve dönemsel değişimlerin sektöre etkisi veriye dayalı olarak incelendi. Rapordan öne çıkan verilere göre, linkli içeriklerin yüzde 57’si tek bir platforma yönlendirildi; bu da kanal stratejilerinde belirgin bir tercihe işaret ediyor. Nisan ayında yavaşlayan kampanya iletişimleri, mayıs itibarıyla reels ve story formatlarıyla güçlü bir dönüş yaptı. Instagram’da lifestyle içerikler öne çıkarken, X platformunda politika ve ekonomi temaları kullanıcı etkileşimlerini belirledi. Deneyim odaklı iş birlikleri, en yüksek etkileşim oranlarına ulaşarak içerik türleri arasında öne çıktı.

Influencer pazarlamasında performans ölçümünü mümkün kılan, veri odaklı analiz ve içgörü platformu Hyperiser, c. Platform; kampanya performansından kullanıcı davranışlarındaki değişimlere kadar geniş kapsamlı veriler sunarak markaların daha isabetli kararlar almasına yardımcı oluyor.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM