ebebek, 2025 yılının ikinci çeyreğinden de büyümeyle çıktı. Müşteri deneyimi, omnichannel altyapısı ve operasyonel verimliliğiyle dikkat çeken marka, enflasyon muhasebesi uygulamaları çerçevesinde hazırlanan konsolide finansal tablolarına göre yılın ikinci çeyreğinde de istikrarlı performansını sürdürdü. Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) yayımlanan sonuçlara göre, 2025’in ikinci çeyreğinde ebebek, cirosunu bir önceki yılın aynı dönemine kıyasla yaklaşık yüzde 16 artışla 6 milyar TL’ye çıkardı. Yine geçen yılın aynı çeyreğine göre Türkiye’deki toplam satış adedinde yüzde 14 oranında bir büyüme kaydeden marka, yüzde 12,3 olan FAVÖK marjını yüzde 18,2’ye, FAVÖK tutarını ise 642 milyon TL’den 1,1 milyar TL’ye ulaştırdı.
Anne bebek sektöründeki yolculuğuna haziran ayı sonu itibarıyla Türkiye’deki 280 ve Birleşik Krallık’taki 3 fiziki mağazasıyla devam eden ebebek, 2025’in ikinci çeyreğinde Türkiye’deki mağaza ziyaretçi sayısını 13,1 milyona, ebebek.com internet sitesindeki ziyaretçi sayısını ise 30,6 milyona çıkardı. Artan ziyaretçi sayısıyla paralel olarak Türkiye’de sattığı toplam ürün adedi de yüzde 14 artışla 26,3 milyona yükseldi.
“Birleşik Krallık ve Kuzey Irak’taki çalışmalarımıza devam ediyoruz”
Konuya ilişkin açıklamada bulunan Ebebek Mağazacılık A.Ş. Grup CEO’su Halil Erdoğmuş, “ebebek olarak 2025 yılındaki stratejik hedeflerimiz doğrultusunda yılın ikinci çeyreğinde de dengeli ve sürdürülebilir bir büyüme sergilemekten mutluluk duyuyoruz. Müşteri deneyimini iyileştirme, dijitalleşme ve mağaza yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Bu yatırımların olumlu etkilerini hem operasyonel verimlilikte hem de finansal sonuçlarımızda net şekilde görüyoruz. Özellikle ikinci çeyrekte temellerini attığımız kasa sistem geçiş projemizin yaygınlaştırılmasıyla birlikte, mağaza içi deneyimi daha ileriye taşımayı hedefliyoruz. Yurt dışı büyüme stratejimiz kapsamında, özellikle Birleşik Krallık ve Kuzey Irak’taki çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz” dedi.