Salı, Eylül 2, 2025

Feast, ilk yarıda %50’nin üzerinde büyüdü

Patates, sebze, kaplamalı ve tatlı ürün grupları başta olmak üzere geniş bir dondurulmuş gıda yelpazesini tüketicilerle buluşturan Feast, 2025 yılının ilk yarısını yüzde 50’nin üzerinde büyüme ile tamamladı. Feast Gıda Satış ve Pazarlama Direktörü Ali Kemal Kapıcıoğlu, 2025’in ilk altı ayına ilişkin değerlendirmelerde bulunarak, “2025’in ilk yarısı bizim için hem kalite standartlarımızı yeniden kanıtladığımız hem de global pazarda daha güçlü bir şekilde konumlandığımız bir dönem oldu. Feast olarak sadece ticari büyümeyi değil, toplumsal faydayı da önemsiyoruz. Sözleşmeli tarım modeliyle yıllardır birlikte çalıştığımız çiftçilerimize desteğimizi sürdürdük. Bununla birlikte Chicago’daki NRA Show 2025 Fuarı, Dubai’deki Gulfood 2025 ve Tokyo’daki Foodex Japan fuarlarına katılarak markamızı dünyanın en prestijli sahnelerinde temsil ettik. Bugün 6 kıtada 70’in üzerinde ülkeye ihracat yapıyoruz ve global pazarlarda iş birliklerimizi sürekli güçlendiriyoruz” diye konuştu.


“Yeni ürünlerimiz Türkiye’de ilk olacak”

Markanın sektöre yön verecek ve tüketicilerin beklentilerini aşacak yenilikleri Türkiye’de ilk kez raflara taşıyacağını belirten Kapıcıoğlu, yılın ikinci yarısında gerçekleştirilecek ürün lansmanlarına dair, “2025’in ikinci yarısı, Feast için halihazırda sahip olduğu yenilikçi algıyı pekiştireceği bir dönem olacak. Çok sayıda yeni ürün lansmanımız var ve bunların çok büyük bir kısmı Türkiye’de ilk kez tüketiciyle buluşacak. Yalnızca ürün değil tüketim alışkanlıklarına yön veren marka olma hedefimize bağlı olarak, tüketicilerimizin hayatını kolaylaştıran, sağlıklı ve lezzetli ürünler geliştiriyoruz. Yeni ürünlerimizle sektördeki standartları yeniden tanımlayacağız” açıklamasında bulundu.


“Sürdürülebilirlik ve dijitalleşme önceliklerimiz”

Feast’in önümüzdeki dönemdeki en önemli gündemlerinden biri de sürdürülebilirlik ve dijitalleşme. Çevre dostu üretim süreçleri ve dijital kanallarda güçlenen marka iletişimi, şirketin ikinci yarı vizyonunu şekillendiriyor. Şirketin gelecek dönem odak noktalarına dair konuşan Kapıcıoğlu, “Enerji verimliliğini artıran yatırımlarımız, su ve gıda israfını önlemeye yönelik projelerimiz ve çevre dostu üretim süreçlerimizle sürdürülebilirliği daha ileri taşıyacağız. Aynı zamanda dijital dünyadaki görünürlüğümüzü artırarak tüketiciyle bağımızı güçlendireceğiz. 2025’in geri kalanında hem inovatif ürünlerimizle hem de sorumlu marka anlayışımızla dondurulmuş gıda sektörüne yön vermeye devam edeceğiz” diye ifade etti.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM