Salı, Haziran 25, 2024

Teknosa, ilk 6 ayda yaklaşık 14,5 milyar TL ciroya ulaştı

Teknosa Sitare Sezgin

Teknoloji markası Teknosa yılın ilk 6 ayında yüzde 131 oranında büyüme gerçekleştirdi. E-ticarette de brüt işlem hacmini (GMV) 3 katından fazla artırarak, 2,8 milyar TL’nin üzerine taşıdı. 2023 yılının ilk 6 ayında Faiz, Amortisman ve Vergi Öncesi Kar (FAVÖK) tutarını da cirodaki büyümenin yanı sıra maliyet optimizasyonu ve kontrollü gider yönetimi sayesinde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 113 oranında artıran Teknosa, 1,2 milyar TL’ye ulaştırdı.


“14,5 milyar TL ciroya ulaştık”

2023 yılı ilk 6 ay sonuçları değerlendiren Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin, “Hayata geçirdiğimiz uygulamalarla yılın ilk 6 ayında yüzde 131 büyüyerek, yaklaşık 14,5 milyar TL ciroya ulaştık. Yılın ilk 6 ayında 5 yeni mağaza açtık, 6 mağazamızı da yeniledik. Müşterilerimizle 2 yıl önce buluşturduğumuz sadakat programımız TeknoClub 2,3 milyon üyeyi aşarken, Teknosacell abone sayımız 440 bine ulaştı. Yeni teknolojilere erişilebilir fiyatlarla ulaşmak isteyen teknoloji severlere sunduğumuz ve 2015 yılında kurulan özel markamız Preo’da 10 milyon ürünü müşterilerimizle buluşturduk. Ürün gamımızı akıllı çocuk saati, büyük inç TV gibi yeni ürünlerle zenginleştirmeye devam ettik. Türkiye’nin elektronik ürünlerdeki en büyük servis ekosistemini oluşturma yolunda hayata geçirdiğimiz Tekno Hizmet kapsamında katma değerli yeni paketlerin satışına başladık. 16 yıldır sürdürdüğümüz Kadın için Teknoloji projemizde yeni dönem eğitimlerine başladık. Yıl boyunca 4 bin kadına eğitim vermeyi planladığımız projemizi, deprem bölgesinde yüz yüze eğitimleri de kapsayacak şekilde genişlettik”diye konuştu.

KAYNAKTeknosa
İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM