Cuma, Ekim 18, 2024

Biletinial 2’nci kez Harvard Business School’un küresel ortağı oldu

Küresel ölçekte önde gelen işletme okullarından Harvard Business School, Biletinial’ı ‘Field Immersion Projesi’ kapsamında 2’nci kez küresel iş ortakları arasına dâhil etti. Bu kapsamda İstanbul’a gelen HBS MBA ekibi Biletinial’ın eğlence sektöründeki hizmet ve yeniliklerini inceledi. Biletinial’ın HBS’nin küresel iş ortakları arısında yer almasında eğlence sektörüne özel bulut tabanlı bütünleşik teknoloji çözümlerinin ihracatı yapan Türkiye’nin tek şirketinin olmasının yanı sıra Türkiye’nin sayılı yazılım ihracatı yapan şirketleri arasında olması etkili oldu. 


 “Türkiye’nin eğlence sektörünü analiz ederek gelişim alanlarını belirledik” 

HBS’nin bir kez daha küresel ortağı olarak seçilmenin gururunu yaşadıklarını dile getiren Biletinial Kurucusu ve CEO’su Ulaş Uslu, şunları söyledi: “Yenilikçi uygulamalarımızla geçtiğimiz yılda HBS’nin küresel iş ortakları arasında yer almıştık. HBS’nin akademisyen ve yüksek lisans öğrencilerinden oluşan ekibiyle, Türkiye’nin eğlence sektörünü derinlemesine inceleyerek öne çıkan 4 farklı eğlence personasını oluşturduk ve buna uygun deneyimi tasarlamak üzere sektördeki gelişim alanlarını belirledik. Bizim için bir hayli verimli bir süreç oldu.  HBS proje ekibinin farklı ülkelerden beslenen akademi sektör iş birliği sonucunda oluşturduğu analizlerini Biletinial’ın yenilikçi bakış açısı birleştirilerek kullanıcılarımızın eğlence sektörü deneyimlerini üst seviyeye taşıyacak fikir ve projeler geliştirdik. Bu eşsiz sonuçları hayata geçirmek ve işimizi her geçen gün daha da iyiye taşımak için sabırsızlanıyoruz.”


“Amacımız trendleri şekillendiren global bir oyuncu olmak”

Sürdürülebilir başarı için akademi-sektör iş birliğinin önemine inandıklarını dile getiren Uslu, “Rekabetin her alanda yoğun olduğu günümüzde içinde bulunduğumuz sektörde global çapta bir oyuncu olmanın ve sürdürülebilir başarıya ulaşabilmenin en önemli anahtarı; yenilikçi bütünsel deneyimi teknoloji, deneyim ve iş birlikteliklerini etkin biçimde harmanlayabilmek. Bunun da eğlence ekosistemine multidisipliner bir yaklaşımla ve bütünlük içinde bakabilmekle mümkün olduğuna inanıyoruz. Akademi ve sektör oyuncularının birlikte çalışması, yeni bakış açıları kazanmanın ve hızlı değişimlere uyum sağlamanın en etkili yollarından biri. Bizim de amacımız yeni trendleri takip etmenin ötesine geçerek önümüzdeki yıllarda trendleri şekillendiren global bir oyuncu olmak. HBS’nin Biletinial’ı küresel ortak olarak seçmesini bu anlamda da çok değerli buluyoruz” dedi.    

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM