Cuma, Eylül 20, 2024

DemirDöküm’den “Farkındalık” toplantısı 

DemirDöküm, iş ortaklarıyla sektöre yön verecek adımları atmaya devam ediyor. 2022 yılında Euro bazında yüzde 26 büyüme sağlayarak rekor kıran ve bu yıla da yine aynı bazda yüzde 25 büyüme hedefiyle başlayan şirket, İzmir’de iş ortaklarına yönelik Bölge Toplantısı düzenledi. “Farkındalık” temasıyla gerçekleştirilen toplantıya Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan ve Satış Direktörü Fırat İrfanoğlu katıldı. 

DemirDöküm’ün ürün gamındaki yenilikleri, büyüme verileri, kampanyaları, iletişim stratejileri, müşteri memnuniyeti çalışmaları ve satış sonrası hizmetlerindeki güncellemelerinin yanı sıra sektörün karşılaşabileceği fırsatlar toplantıya katılan iş ortaklarına aktarıldı.


“Yükselen iş alanlarında yeni bir stratejiyle ilerliyoruz”

DemirDöküm’ün bölgelerde yaptığı iş ortakları buluşmalarının İzmir ayağında Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu, iş ortaklarına çevrelerindeki iş fırsatlarına odaklanmaları için atmaları gereken adımları detaylı bir şekilde paylaştı. Kayaoğlu, “Ürünlerimizin yanı sıra tedarik, sevkiyat ve satış sonrası hizmetlerde öncü projeleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Kombinin yanı sıra, özellikle ısı pompası gibi yükselen iş alanlarında yeni bir stratejiyle ilerliyoruz. Hedefimiz açık ve net: Kendi rekorumuzu kırmak.” Erol Kayaoğlu, 7 başlık altında gerçekleştirdiği sunumda, iş yönetimi becerilerini güçlendirme, pazardaki fırsatları keşfetme ve müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz etme gibi alanlarda gereken hazırlıkları yapmanın önemini katılımcılara aktardı. Kayaoğlu, “Önümüzdeki süreçte hedeflerinize doğru emin adımlarla ilerlerken çevrenizdeki iş fırsatlarının farkında olmayı ve artan maliyetlerinizin etkilerini en aza indirmek için stratejiler geliştirmeyi mutlaka önceliklendirin” diye konuştu.

“Yeniliğe kapalı markalar akıllarına gelmeyen markalarla karşı karşıya kalabiliyor”

Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, iklimlendirme ve inşaat sektöründeki 5 yıllık gelişim projeksiyonunu, önümüzdeki 3 yıl içerisindeki doğal gaz gelişimini çeşitli verilerle aktardı. Tüketici trendlerine dair detaylı bir sunum yapan Ufuk Atan, DemirDöküm’ün ticari pazarlama faaliyetleri, kampanyalar, pazarlama iletişim çalışmaları ve dijital iletişimdeki öncü çalışmalarını katılımcılarla paylaştı. Dijitalleşme ve yeni nesil yönetim yaklaşımını benimseyenlerin rekabette bir adım önde olacağını vurgulayan Atan; “Yeniliğe kapalı markalar, bugün daha önce akıllarına dahi gelmeyen rakiplerle karşı karşıya kalabiliyor. Müşteri deneyimi, yönetim yaklaşımı ve dijitalleşmeyi aynı anda benimseyen kurumlar, rakiplerinden ayrışmaya devam ediyorlar. DemirDöküm olarak iş ortaklarımız ve müşterilerimize yönelik gerçekleştirdiğimiz dönüşümle sektördeki öncülüğümüzü sürdürüyoruz” şeklinde konuştu. Ufuk Atan ayrıca DemirDöküm Akademi tarafından sunulan eğitimler, sonbahar ve kış sezonlarında gerçekleştirilecek kampanyalar ve yeni ürün lansmanlarına yönelik detayları iş ortaklarıyla paylaştı.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM