Cuma, Aralık 27, 2024

TÜRSAB – WhatsGO iş birliği seyahat acentalarını dijital dünyada güçlendirecek

Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB), turizm sektöründe dijitalleşme yolundaki adımlarına bir yenisini daha ekledi. TÜRSAB ile teknoloji şirketi WhatsGO arasında imzalanan iş birliği protokolü, seyahat acentalarının iş hacmini artıracak biçimde sosyal medya kanallarını çok daha etkin bir şekilde yönetmesine olanak sağlayacak.

TÜRSAB ile WhatsGO arasındaki iş birliği protokolü 12 Eylül 2023 tarihinde TÜRSAB Genel Merkez binasında gerçekleşen lansmanda imzalandı. Toplantıya TÜRSAB Başkan Yardımcısı Hasan Eker, TÜRSAB Yönetim Kurulu Üyesi Yıldırım Taş’ın yer aldığı TÜRSAB heyeti ve WhatsGO CEO’su Ercan Balcı başkanlığındaki WhatsGO heyeti katıldı.Toplantıda birer konuşma yapan TÜRSAB Başkan Yardımcısı Hasan Eker ve WhatsGO CEO’su Ercan Balcı iş birliği anlaşması hakkında katılımcılara ve basın mensuplarına bilgi verdiler.


“Karmaşaya son vereceğiz”

Artık birçok seyahat acentamız tanıtımlarını veya kampanyalarını bu kanallar üzerinden gerçekleştiriyor diyen TÜRSAB Başkan Yardımcısı Hasan Eker, “Sayıları hızla artan sosyal medya mecraları, üyelerimize satış ve pazarlama açısından yeni olanaklar sunarken, mecra sayısındaki artış, dönem dönem karmaşaya da yol açabiliyor. WhatsGO ile gerçekleştireceğimiz iş birlikteliğinin üyelerimizin işlerini kolaylaştırma ve yaşadıkları bu karmaşaya son verme yönünde atılmış bir adım olacak” dedi.


“Örnek bir proje olacak”

Turizm sektörünün dijitalleşme sürecinde seyahat acentalarının öncü olduğunu söyleyen WhatsGO CEO’su Ercan Balcı, “Dijital süreçler bugüne kadar daha çok seyahat öncesi le sınırlı kaldı. Seyahat anı ve sonrasında da dijital iletişimde kalmak son derece önemli” değerlendirmesinde bulundu.WhatsGO’nun CRM tabanlı bir kanal olduğunu belirten Balcı, müşteri ile iletişimin tek taraflı değil, çift taraflı olması gerektiğine işaret ederek, seyahat acentalarının büyük reklam bütçelerine sahip olmadan müşteri ile tek bir veri tabanında farklı kanallardan iletişimde olmasına olanak sağladıklarını kaydetti.TÜRSAB ile gerçekleştirdikleri iş birliği projesinin turizm sektörü açısından örnek bir proje olmasını hedeflediklerini ifade eden Balcı, “Seyahatte dijital tabanlı asistanlık yayılıyor. Dijital dünyada tüketiciyi tek başına bırakmak artık çok pahalı olmaya başladı. Bu tür sistemler turizm gibi rekabetçi sektörler için çok değerli. TÜRSAB ile iş birliği çerçevesinde hayata geçirdiğimiz bu projenin yerelden dünyaya da ihraç edebileceğimiz örnek bir proje olmasını amaçlıyoruz” şeklinde konuştu.

KAYNAKTÜRSAB
İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM