Salı, Mayıs 28, 2024

İş dünyasının gözü ‘Dijital Markalaşma 1.0’ etkinliğinde

dijital markalaşma 1.0 etkinliği

Yeni nesil, bütünleşik, multidisipliner ve sürdürülebilir bir kavram olan Mürsel Ferhat Sağlam tarafından kavramsallaştırılarak literatüre kazandırılan dijital markalaşma ile ilgili bilgi ve deneyim aktarımı misyonuyla gerçekleştirilecek olan ‘Dijital Markalaşma 1.0’ etkinliği 7 Eylül’de iş dünyası paydaşlarını buluşturmaya hazırlanıyor.

Branding Türkiye, Empathos Academy, Marker Groupe ve JCI Avrasya organizasyonuyla, Hani Kurumsaldık ve Kurumsal İletişim 2.0 partnerliğinde Facebook İstasyon’da düzenlenecek olan etkinlikte, dijital markalaşmanın kapsamına giren konu ve kavramlara dair merak edilenler, uzman isimlerin aktaracakları bilgilerle yanıt bulacak.

Dijital teknolojideki gelişmeler ve mobil teknolojideki yenilikler sebebiyle iş dünyası dinamikleri her geçen gün yeni bir boyut kazanırken, markalar da bu değişim ve dönüşüme adapta olabilmek için yeni yöntem ve stratejilere başvuruyor.


Konu ve kavramlar uzman isimler tarafından değerlendirilecek

Kurumsallaşma, markalaşma ve dijitalleşme gayesindeki her kişisel, kamusal ve kurumsal işletme, her startup veya her girişim için son yıllarda bir çatı strateji haline gelen dijital markalaşma, gün geçtikçe önemini artırsa da kavrama ilişkin bilgi ve kaynak hala çok sınırlı. Bu realiteden yola çıkarak Branding Türkiye, Empathos Academy, Marker Groupe ve JCI Avrasya organizasyonuyla Dijital Markalaşma 1.0 etkinliği hazırlandı. Etkinlikte dijital markalaşmanın kapsamına giren konu ve kavramlar uzman isimler tarafından değerlendirilecek. Etkinlik sonrasında ise tüm davetliler network alanına geçerek yeni iş birlikleri için fırsatları değerlendirme imkanı yakalayacaklar.

İLGİLİ HABERLER

GÜNDEM