Tekno-güzellik devi L’Oréal ve Natura&Co, Avustralyalı lüks marka Aēsop’un satın alımı konusunda anlaşma imzaladı. Böylelikle, kurumsal değeri 2 milyar 525 milyon dolar olan Aēsop markasını bünyesine kattığını duyurdu.
L’Oréal Grup CEO’su Nicolas Hieronimus, “Aēsop markasının ve ekibinin L’Oréal ailesine katılmasından dolayı büyük bir heyecan duyuyorum. Aēsop, ileri görüşlü güzelliğin bir örneğini sunuyor; büyük bir özen ve detaylara olağanüstü dikkat ile üretilen ürünler şehir hayatı, haz ve lüksün mükemmel bir birleşimi. L’Oréal, günümüzün yükselen tüm akımlarına hitap eden Aēsop’un özellikle Çin’de ve seyahat perakendesinde büyüme potansiyelini ortaya çıkarmasına katkıda bulunacak. Aēsop şu anda Amerika, Avrupa, Avustralya, Yeni Zelanda ve Asya’da toplamda yaklaşık 400 satış noktasında faaliyet gösteriyor. Marka, 2022 yılında açtığı ilk mağazasıyla Çin’e de adım attı. Aēsop, 2022 yılında 537 milyon dolar ciro elde etti” dedi.
“Markanın potansiyelini büyütmeye devam edeceğiz”
Satın alıma birimine ilişkin değerlendirmede bulunan L’Oréal Luxe Başkanı Cyril Chapuy, “Aēsop’un ikonik küresel markalar portföyümüze katılmasından dolayı çok mutluyuz. Aēsop; tasarım odaklılığı, son derece etkili ve duyulara hitap eden ürünleri ve müşteri odaklı perakende felsefesiyle küresel lüks güzellik pazarında çok özel bir konuma sahip. Aēsop’un CEO’su Michael O’Keeffe ile deneyimli ve tutkulu ekibini aramızda görmek için sabırsızlanıyoruz. Birlikte markanın benzersizliği ve değerini daha da güçlendirerek potansiyelini büyütmeye devam edeceğiz. Aēsop’un divizyonun büyümesine büyük bir katkıda bulunacağına inanıyoruz” diye konuştu.